تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
آخرین وضعیت تولید و صادرات نفت و گازوئیل در کشور

باقری: صادرات نفت توسط چه کسانی انجام شده؟/ وزیر نفت شفاف بگوید

محمد باقری، نماینده مجلس از جواد اوجی، وزیر نفت خواست تا در خصوص چگونگی صادرات نفت و رسیدن آن به ۲ میلیون بشکه و ۳ برابر شدن آن به صورت شفاف به نمایندگان توضیح دهد.

کد خبر: ۱۶۷۳۳۵
۱۱:۰۲ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

باقری: صادرات نفت توسط چه کسانی انجام شده؟/ وزیر نفت شفاف بگوید

دیدارنیوز: نماینده مردم بناب در مجلس از وزیر نفت خواست تا در خصوص چگونگی صادرات نفت و رسیدن آن به ۲ میلیون بشکه و ۳ برابر شدن آن به صورت شفاف به نمایندگان توضیح دهد.

محمد باقری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۳۰ خردادماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش وزیر نفت در خصوص آخرین وضعیت تولید و صادرات نفت و گازوئیل در کشور، گفت: وزیر نفت امروز گزارشی را مطرح کردند و در آن به ۳ برابر شدن صادرات نفت و رسیدن به ۲ میلیون بشکه اشاره کردند، از ایشان درخواست دارم توضیح دهند چگونه این اتفاق رخ داده و این صادرات به کدام کشور‌ها و توسط چه کسانی صورت گرفته است و ارز آن به کشور بازگشته است و در صورت این اتفاق به کجا واریز شده است؟

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از مسئولان وزارت نفت در خصوص موارد مذکور سوال کردم چرا که نمایندگان نیز در این رابطه اطلاعات کافی ندارند، اما مطالب را به ما ندادند، عنوان کرد: وزیر نفت در خصوص چگونگی صادرات به صورت شفاف پاسخ دهد به نظر می­رسد اکثرا به کشور چین صادرات داریم. این کشور در برابر صادرات نفت چه کاری برای کشور انجام داده و سرمایه گذاری آن چه اثراتی برای ما به همراه داشته است.

وی با اشاره به مازوت سوزی نیروگاه ها، گفت: چندین بار در این رابطه خدمت وزیر رسیدیم، چندین نیروگاه در فصل زمستان مازوت سوزی دارند لذا ما چند شرکت دانش بنیان به وزارت نفت معرفی کردیم تا جلوی مازوت سوزی گرفته شود، چرا که بیماری‌های مزمنی مانند سرطان را برای مناطق پپرامونی به همراه دارد. خواهشمندم برنامه خود را برای گوگردزدایی از مازوت و زمان موردنیاز برای سرمایه گذاری در این خصوص مطرح کنید.

به نقل از رسانه خانه ملت، باقری اضافه کرد: همچنین در خصوص ۲۳ میلیارد دلاری که در گزارش خود اشاره کردید در حوزه نفت و گاز سرمایه گذاری شده توضیح دهید که این موارد در کدام پالایشگاه و در کدام حوزه نفت، گاز، بنزین و میادین مشترک سرمایه گذاری صورت گرفته است؟ عملا نمایندگان از جزئیات این موضوع اطلاع کافی ندارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی