تیتر امروز

محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۰)

محمد مهاجری: جریان اصولگرایی با ریزش پنج میلیون رای مواجه شد/ میزان مشارکت مانند انتخابات مجلس بود

یک روز پس از چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، با محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا درباره میزان مشارکت و پیش بینی شرایط در دوم به صورت اسکایپی گفت و گو کردیم که می خوانید و می بینید.
رحمن قهرمانپور: برای مردم آمریکا، سیاست خارجی اولویت نیست/ حضور شش نفر در مناظره‌ها سبب شد مردم متوجه پیام نهایی آن‌ها نشوند
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۹)

رحمن قهرمانپور: برای مردم آمریکا، سیاست خارجی اولویت نیست/ حضور شش نفر در مناظره‌ها سبب شد مردم متوجه پیام نهایی آن‌ها نشوند

یک روز پس از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و مشخص شدن آرا، به سراغ انتخابات آمریکا رفتیم، رحمن قهرمانپور، تحلیلگر مسایل سیاسی و بین المللی هر دو انتخابات تحلیل کرد که می‌بینید و می‌خوانید.
پس از قرائت گزارش وزیر نفت درمورد آخرین وضعیت تولید بنزین و گازوئیل در کشور مطرح شد

نماینده مجلس: از یک کشور صادرکننده به واردکننده بنزین تبدیل شدیم/ ۱۵ میلیون لیتر کسری در دولت سیزدهم

محمدقسیم عثمانی، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل عدم متناسب‌سازی مصرف با تولید از یک کشور صادرکننده به واردکننده بنزین تبدیل شدیم.

کد خبر: ۱۶۷۳۲۷
۰۹:۵۶ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳

نماینده مجلس: از یک کشور صادرکننده به واردکننده بنزین تبدیل شدیم

دیدارنیوز: نماینده مردم بوکان در مجلس گفت: به دلیل عدم متناسب‌سازی مصرف با تولید از یک کشور صادرکننده به واردکننده بنزین تبدیل شدیم.

محمدقسیم عثمانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۳۰ خردادماه) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به گزارش وزیر نفت در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) گفت: بعد از بهره‌برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس ما توانستیم به صادرکننده بنزین تبدیل شویم، اما در این دولت با ۱۵ میلیون لیتر کسری و رقمی معادل ۴ میلیارد دلار بنزین به یک ناترازی رسیدیم و این به این معنی است که نتوانستیم متناسب با افزایش مصرف، افزایش تولید داشته باشییم.

به نقل از رسانه خانه ملت، نماینده مردم بوکان در مجلس ادامه داد: یکی دیگر از مسائل مبتلابه صنعت نفت وضعیت برداشت کشور‌های همسایه از میادین مشترک است که به نظر می‌رسد در این حوزه نیز تا حدودی دچار عقب‌ماندگی هستیم.

وی تصریح کرد: توزیع نابرابر و بی‌عدالتی در اختصاص گاز به مناطق مختلف کشور، یکی دیگر از مشکلات مورد سوال ما از وزارت نفت است که لازم است در این خصوص پاسخ دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی