تیتر امروز

مناظره مریم اشرفی گودرزی، اصولگرا با میترا جلوداری، اصلاح‌طلب
برنامه انتخاباتی دیدارنیوز

مناظره مریم اشرفی گودرزی، اصولگرا با میترا جلوداری، اصلاح‌طلب

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز، میزبان دو زن از دو جریان سیاسی بودیم، میترا جلوداری فعال اصلاح‌طلب و عضو مستعفی شورای مرکزی حزب اتحاد ملت و مریم اشرفی گودرزی، عضو شورای مرکزی جبهه ایران...
رای دادن در انتخابات، حق شهروندی یا تکلیف شرعی؟
دیدارنیوز در برنامه "کنکاش" با حضور کارشناسان بررسی می‌کند

رای دادن در انتخابات، حق شهروندی یا تکلیف شرعی؟

حامد شجاعی در دومین برنامه کنکاش، میزبان مهدی عرب صادق، فعال سیاسی اصولگرا و مهدی معتمدی مهر، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران بود که این گفت‌وگوی جالب را به همراه ویدیوی کامل آن در دیدارنیوز...
یک اصولگرا: با پیروزی پزشکیان سه سال جان فرسا برای مردم ایران پایان می‌یابد

معاون سیاسی مستعفی حزب موتلفه به پزشکیان پیوست

مهدی عرب صادق فعال اصولگرا و معاون سیاسی مستعفی حزب موتلفه ضمن اعلام حمایت از مسعود پزشکیان نوشت: اصولگرایان کشور را به پرتگاه کشانده اند و از ولایت مداری جز شعار چیزی ندارند.

کد خبر: ۱۶۷۳۰۷
۱۸:۳۶ - ۲۹ خرداد ۱۴۰۳

معاون سیاسی مستعفی حزب موتلفه به پزشکیان پیوست

 

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: مهدی عرب صادق با با بیان اینکه با پیروزی پزشکیان، سه سال جان فرسا برای مردم ایران پایان می‌یابد، در توییتر نوشت: «دولت سیزدهم وعده چهار میلیون مسکن در چهار سال را داد، وعده یک میلیون شغل در یک سال را و وعده احداث ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه برق تجدیدپذیر داد، چقدر محقق شد؟».

وی همچنین در توییت دیگری نوشته است: «دکتر مسعود پزشکیان گفته من ذوب در رهبری هستم، حق ندارید به کسی که من به او باور دارم توهین کنید، آیا اصولگرا تر از او می‌خواهید؟»

معاون سیاسی مستعفی حزب موتلفه در ادامه خطاب به پزشکیان نوشت: «آقای پزشکیان، اکثر اصولگرایان مدعی را بسیار دور از مبانی انقلاب، رهبری و مردم دیدم و می‌بینم و اطمینان دارم ادامه حضورشان در قدرت، کشور را به پرتگاه می‌برد. به حمایت از شما تردید داشتم و به یقین رسیدم، گرچه با برخی مواضع اصلاح طلبان همواره مخالف بوده و هستم، اما با جدیت و قاطعیت از شما حمایت می‌کنم و به شما رای می‌دهم».

به گزارش دیدار؛ اختلاف وی با اصولگرایان مطابق آنچه پیش‌تر گفته بود بر سر مسئله گشت ارشاد و تندروی‌ها بود و امروز در آخرین توییت خود نوشت: «رئیس جمهور برای همه مردم ایران، پزشکیان».

وی خاطرنشان کرد: «آقای پزشکیان قدر زاکانی را بداند، چرا که زاکانی به هر که هجمه کند، نزد مردم محبوب‌تر می‌شود».

این فعال سیاسی اصولگرا اسرای از حزب سابق خود دارد که تا کنون به زبان نیاورده اما گفت:«آنچه مسلم است اصولگرایان سرمایه اجتماعی خود را هر روز از دست می‌دهند».

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی