تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

نیکزاد: قالیباف می‌تواند راه رئیسی را ادامه دهد

علی نیکزاد، رئیس ستاد محمدباقر قالیباف گفت: قالیباف می‌تواند هم راه شهید رئیسی را ادامه دهد و هم بر مباحث کلی کشور و سیاست خارجه مسلط باشد.

کد خبر: ۱۶۷۲۴۵
۱۸:۵۰ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۳

نیکزاد: قالیباف می‌تواند راه رئیسی را ادامه دهد

دیدارنیوز: رئیس ستاد محمدباقر قالیباف، نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: قالیباف می‌تواند هم راه شهید رئیسی را ادامه دهد و هم بر مباحث کلی کشور و سیاست خارجه مسلط باشد.

ستاد مرکزی جوانان محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر دوشنبه - ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ با حضور علی نیکزاد رئیس و محمدجواد شوشتری قائم مقام ستاد این نامزد انتخابات در خیابان سهروردی تهران افتتاح شد.

علی نیکزاد در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه ادامه راه شهید رئیسی در اردوگاه انقلاب باید شکل بگیرد، گفت: باید راه آن رئیس جمهور عزیزی که بر مبنای حکمرانی در نظام سیاسی با محوریت اخلاق، تواضع، تدین، مردم داری مردم باوری، مجاهدت، سلامت فکری و اخلاقی، در تلاش بود تا در خدمت مردم باشد، ادامه پیدا کند.

وی افزود: تمام دغدغه رئیس جمهور شهیدمان این بود که بتواند مشکلات و معضلات که در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به‌ویژه در حوزه معیشت، مسکن و ازدواج وجود دارد را برطرف کند و کشور را به قله بالندگی در امر ناترازی‌ها و همچنین کنترل تورم، افزایش ارزش پول ملی، ساخت مسکن، صادرات و واردات و مباحثی که بتواند رفاه و آسایش را برای مردم به ارمغان آورد، برساند.

رئیس ستاد محمدباقر قالیباف در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: عزیزان ما الان در اردوگاه انقلاب حضور دارند و قطعاً کسی می‌تواند این راه را ادامه دهد که کشور، منطقه و مباحث کلی را بشناسد و بر قوانین برنامه و بودجه اشراف داشته باشد و کار‌های صنعتی، عمرانی و سرمایه گذاری، بورس، سیاست داخلی و خارجی و تعامل با کشور‌های همسایه را بشناسد. از نظر ما از این باب آقای قالیباف می‌تواند هم راه شهید رئیسی را ادامه دهد و هم بر مباحث کلی کشور و سیاست خارجه مسلط باشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی