تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

شریعتی: کاندیدا‌ها صادق باشند/ مردم شناخت کافی از مشکلات دارند

غلامرضا شریعتی، نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: ضروری است که کاندیدا‌ها در ارائه برنامه به مردم با آنان صادق باشند چراکه مردم شناخت کافی از مشکلات کشور دارند و امروز در برنامه‌های کاندیدا‌ها به دنبال راه حل برای مسائل و مشکلات کشور هستند.

کد خبر: ۱۶۷۱۵۵
۰۸:۲۸ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

شریعتی

دیدارنیوز: نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: همواره در نظام جمهوری اسلامی ایران این مردم بودند که با حضور در پای صندوق‌های رای تصمیم نهایی را گرفته و قطعا اظهارات کاندیدا‌ها در افزایش انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات موثر است.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: قطعا اگر مردم احساس کنند برنامه‌هایی که توسط کاندیدا‌ها به آن‌ها ارائه می‌شود، موجبات حل مشکلات کشور را فراهم کرده و به رشد و توسعه کشور کمک خواهد کرد، برای مشارکت در انتخابات انگیزه بالاتری پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه کاندیدا‌ها باید بدانند برنامه‌ها و اظهاراتی که دارند بر روی نظر و رای مردم اثرگذار است، خاطرنشان کرد: ضروری است که کاندیدا‌ها در ارائه برنامه به مردم با آنان صادق باشند چراکه مردم شناخت کافی از مشکلات کشور دارند و امروز در برنامه‌های کاندیدا‌ها به دنبال راه حل برای مسائل و مشکلات کشور هستند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، در ادامه اظهار کرد: یقینا اگر کاندیدا‌ها اظهارات و بیاناتی که مطرح می‌کنند به واقعیت‌های جامعه نزدیک‌تر باشد در مشارکت مردم در انتخابات تاثیر مثبت خواهد گذاشت. زمانی که مردم احساس کنند با مشارکت در انتخابات می‌توانند یک فرد اصلح و برنامه محور را در جایگاه ریاست جمهوری قرار دهند، قطعا با انگیزه پای صندوق‌های رای حضور پیدا خواهند کرد.

شریعتی در پایان تصریح کرد: امروز همه بخش‌ها باید دست به دست هم داده تا زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو فراهم شود. مردم باید بدانند که تعیین کننده نهایی آن‌ها هستند. همواره در نظام جمهوری اسلامی ایران این مردم بودند که با حضور در پای صندوق‌های رای رئیس جمهور خود را انتخاب کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی