تیتر امروز

حجت شریف: ۶۰ درصدی‌ها گفتمان رسمی را قبول ندارند/ عدد ناراضیان از وضع موجود، بسیار بیشتر از ۶۰ درصد است
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو با تحلیلگر سیاسی

حجت شریف: ۶۰ درصدی‌ها گفتمان رسمی را قبول ندارند/ عدد ناراضیان از وضع موجود، بسیار بیشتر از ۶۰ درصد است

کشیده شدن چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم سبب شد که دیدارنیوز سلسله گفت‌وگوهایی با کارشناسان حوزه‌های مختلف داشته باشد، مهمان این برنامه حجت شریفی تحلیلگر سیاسی است.
انتخابات ریاست جمهوری و رقابت داغ بین کاندیداها

کنایه قالیباف به جلیلی؟ +ویدیو

محمدباقر قالیباف، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه میزگرد اقتصادی، اعلام کرد که نباید رئیس دولتی روی کار بیاید که توان اجماع‌سازی، کارنامه قوی و تجربه نداشته باشد؛ جمله‌ای که برخی رسانه‌ها آن را کنایه به سعید جلیلی دیگر نامزد انتخابات می‌دانند.

کد خبر: ۱۶۷۰۹۸
۰۹:۴۹ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

کنایه قالیباف به جلیلی؟ +ویدیو

دیدارنیوز: قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید رئیس دولتی روی کار بیاید که ایده‌هایش را بخواهد تمرین کند، آگاه به مسائل نباشد و اقتدار نداشته باشد. نباید کسی بیاید که توان اجماع‌سازی، کارنامه قوی و تجربه نداشته باشد.

محمدباقر قالیباف، شب گذشته (جمعه) در برنامه میزگرد اقتصادی کاندیدا‌های چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از شبکه اول سیما پخش شد، گفت: نباید رئیس دولتی بیاید که ایده‌هایش را بخواهد تمرین کند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: امروز دخل و خرج خانواده‌های ایرانی حتی برای کسانی که درآمد ثابت دارند، با هم همخوانی ندارند. بر این اساس، نباید رئیس دولتی روی کار بیاید که آگاه به مسائل نباشد و اقتدار نداشته باشد. نباید کسی بیاید که توان اجماع‌سازی، کارنامه قوی و تجربه نداشته باشد. برای رسیدن به نقطه مطلوب باید مهار تورم و رشد اقتصادی را محقق کرد.

وی بیان کرد: نمی‌توان آزمون و خطا کرد و نمی‌شود مدیریت در سطح عالی کشور را به کسی سپرد که مدیریت قوی نداشته باشد. اگر نتوان با روش و ابزار مشخص و مدیریت قوی به راه حل درست رسید، یعنی فرصت را از دست دهیم و این ظلم به مجموعه است.

منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی