تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

رئیس ستاد ملی جهادگران «قالیباف» منصوب شد

وهاب عزیزی، فعال سیاسی رسانه‌ای اصولگرا با حکم حمزه صفر بیگی، دبیر ستاد‌های مردمی محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس ستاد ملی جهادگران منصوب شد.

کد خبر: ۱۶۷۰۸۵
۰۸:۰۷ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳

.

دیدارنیوز: وهاب عزیزی، فعال سیاسی رسانه‌ای اصولگرا با حکم حمزه صفر بیگی، دبیر ستاد‌های مردمی محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس ستاد ملی جهادگران منصوب شد.

رئیس ستاد ملی جهادگران در گفتگو با اصحاب رسانه گفت: از تمام نیرو‌های انقلابی و جهادگر دعوت کرده‌ایم که ستاد‌های استانی، شهرستانی، صنفی، اجتماعی و رسانه‌ای را برای حمایت از انتخابات فعال کنند.

اولویت اول جهادگران برگزاری پرشور انتخابات در فضای اخلاقی، ایمن و احترام به طرفداران همه نامزد‌ها هست و اولویت بعدی حمایت از یک نامزد توانمند و مدیر است که مضاف بر داشتن همه صلاحیت ارزشی و انقلابی از توانایی بالاتری در اجرایی برنامه‌های توسعه‌ای کشور در سطح ملی و جهانی باشد.

پس از بررسی‌های لازم در بین نامزد‌های تائید صلاحیت شده در جمع بندی نهایی به محمد باقر قالیباف رسیدیم و به همه عزیزان جهادگران هم توصیه کردیم که برای پیشبرد همه جانبه امور کشور از قالیباف حمایت کنند.

وهاب عزیزی از طرح رسانه ستاد رونمایی کرد و گفت ما با استفاده از پتاسیل بالای نیرو‌های جهادی در سراسر کشور افتتاح ستاد‌های رسانه‌ای را با محوریت فضای مجازی آغاز کرده ایم و برنامه ریزی کرده ایم تا سقف پنج هزار رسانه ستاد را عملیاتی کنیم.

روابط عمومی ستاد ملی جهادگران قالیباف

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی