تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
انتخابات ۱۴۰۳ می‌تواند نمونه جدیدی باشد

زیدآبادی: تایید صلاحیت پزشکیان برای گرم‌شدن انتخابات، «امیدبخش» نیست

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار درباره تایید صلاحیت مسعود پزشکیان برای انتخابات ریاست جمهوری می‌گوید: اگر تایید صلاحیت او تنها برای گرم شدن انتخابات بوده است، آینده امید بخش نخواهد بود، اما اگر انگیزه این تایید صلاحیت، اجازه انجام سلسله‌ای از اصلاحات است، این امر می‌تواند راه را باز کند.

کد خبر: ۱۶۷۰۳۱
۱۰:۵۲ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳

زیدآبادی: تایید صلاحیت پزشکیان برای گرم‌شدن انتخابات، «امیدبخش» نیست

دیدارنیوز: احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اگر تایید صلاحیت پزشکیان تنها برای گرم شدن انتخابات بوده است، آینده امید بخش نخواهد بود، اما اگر انگیزه این تایید صلاحیت، اجازه انجام سلسله‌ای از اصلاحات است، این امر می‌تواند راه را باز کند.

زیدآبادی در خصوص این‌که گفته می‌شود انتخابات ١۴٠٣ به انتخابات ١٣٧۶ یا ١٣٩٢ شباهت دارد، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو می‌تواند شباهتی به هیچ انتخابات گذشته‌ای نداشته باشد و توان آن را دارد که خود به نمونه جدید تبدیل شود.

وی افزود: به معنای دیگر این امکان وجود دارد که در آینده و انتخابات‌های بعدی گفته شود که شبیه انتخابات ١۴٠٣ است یا خیر.

این تحلیلگر مسائل سیاسی در خصوص آینده انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر تایید صلاحیت پزشکیان تنها برای گرم شدن انتخابات بوده است، آینده امید بخش نخواهد بود.

زیدآبادی تصریح کرد: در طرف مقابل اگر پزشکیان با این انگیزه تایید صلاحیت شده است که اجازه داده شود یک سلسله اصلاحاتی انجام شود، این امر می‌تواند راه را باز کند.

وی ادامه داد: تاکنون نشانه‌ای در این خصوص دیده نشده است. باید پزشکیان ابتدا با مردم سخن بگوید و سپس با مقامات بالا نیز گفتگو انجام شود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی در خصوص انعکاس گفت‌وگوی پزشکیان در شبکه خبر صداوسیما عنوان کرد: پزشکیان در چارچوب خود، بد ظاهر نشد، اما برخی سوالات را نباید جواب دهد. این سوالات را اگر بخواهد در چارچوب خود پاسخ دهد، کمی مشکل‌ساز می‌شود.

زیدآبادی اظهار کرد: در صداوسیما معمولا چنین سوالاتی وجود دارد و از دیگر کاندیدا‌ها هم پرسیده خواهد شد، اما شانس پزشکیان این بود که او اولین نفر بود.

منبع: جماران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی