تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
سلیمی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس اعلام کرد

بررسی دلایل اعتراض نمایندگان همچنان ادامه دارد

علیرضا سلیمی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با اشاره به این موضوع که انتشار فهرست اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در فضای رسانه‌ای هیچ گونه اعتباری ندارد، گفت: بررسی دلایل اعتراض نمایندگان با حضور در کمیسیون‌ها همچنان ادامه دارد.

کد خبر: ۱۶۷۰۰۷
۱۹:۲۴ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

بررسی دلایل اعتراض نمایندگان همچنان ادامه دارد

دیدارنیوز: سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فهرست‌های منتشر شده در فضای رسانه‌ای درباره اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس، هیچگونه اعتباری نداشته و هنوز در رابطه با فهرست اعضای کمیسیون‌ها، تصمیم نهایی گرفته نشده است.

علیرضا سلیمی در گفتگو با رسانه خانه ملت، با اشاره به جلسات صبح و بعدازظهر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در رابطه با نهایی‌شدن فهرست اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس، اظهار کرد: ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که فهرست‌های منتشر شده در فضای رسانه‌ای هیچگونه اعتباری نداشته و هنوز در رابطه با فهرست اعضای کمیسیون‌ها تصمیم نهایی گرفته نشده است و تنها برخی از گمانه زنی‌ها در این بخش مطرح است.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: باید در راستای نهایی شدن فهرست کمیسیون‌های تخصصی مجلس، نمایندگان معترض دلایل اعتراضات خود را مطرح و در این رابطه تصمیم‌گیری شود. از این رو نمایندگان معترض امروز در جلسه صبح و عصر هیأت رئیسه حاضر شده و دلایل خود را مطرح کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس تأکید کرد: همچنان فهرست اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس نهایی نشده و حتی مشخص نیست این اسامی تا فردا نیز نهایی شود؛ بنابراین نهایی سازی این اسامی قاعدتاً زمانبر بوده و ممکن است تا هفته آینده طول بکشد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: نمی‌توان به اسامی منتشر شده در فضای رسانه‌ای اعتماد کرد، چرا که ممکن است افراد در روز‌های آینده جابجا شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی