تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
انتخابات ریاست جمهوری و آغاز تبلیغات نامزد‌ها

جزییات دیدار ظریف و پزشکیان/ «حرکت به سمت افق‌گشایی»

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شش نامزدی هستند که صلاحیت آن‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری تایید شد.

کد خبر: ۱۶۶۹۷۹
۱۲:۲۳ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

انتخابات ۸ تیر

دیدارنیوز _ سرویس سیاسی: روز یکشنبه بیستم خردادماه با اعلام شورای نگهبان، صلاحیت شش نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه سال جاری در ایران تایید شد و این موضوع واکنش‌های زیادی در کشور به همراه داشت.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شش نامزدی بودند که صلاحیت آنها برای انتخابات ریاست جمهوری تایید شد اما افراد نام‌آشنا و باسابقه‌ای چون علی لاریجانی، اسحاق جهانگیری، محمود احمدی‌نژاد و .. مورد تایید قرار نگرفتند.

در ادامه با پوشش خبرها، حواشی و اتفاقات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری همراه باشید:

ساعت: ۱۲:۱۸/ میرشمسی رئیس ستاد انتخاباتی قاضی‌زاده هاشمی شد

به نقل از تسنیم، قاضی‌زاده هاشمی در حکمی محمدرضا میرشمسی را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد.

میرشمسی عضو موسس و شورای مرکزی شریان و در کارنامه خود ریاست هیأت اجرایی امناء و سرپرستی معاونت امور مجلس و حقوقی دیوان محاسبات را دارد.

انتخابات ۸ تیر

ساعت: ۱۲:۳۵/ توصیه محسن رضایی به رعایت اخلاق انتخاباتی

فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی گفت: رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیدا‌ها که همگی سابقه حضور در جبهه‌های دفاع مقدس را دارند در چارچوب ارزش‌های انقلاب است.

محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «رعایت ‎اخلاق از سوی نامزد‌ها در رقابت‌های انتخاباتی که همگی سابقه حضور در جبهه در دفاع مقدس را دارند، نه تنها با مرام آن‌ها سازگار است بلکه یک امر خداپسندانه و در چارچوب ارزش‌های انقلاب است.»

انتخابات ۸ تیر؛ میرشمسی رئیس ستاد قاضی‌زاده هاشمی شد

ساعت: ۱۳:۱۱/ اولین واکنش پزشکیان پس از اولین برنامه تلویزیونی

مسعود پزشکیان نوشت: «دیدگاه‌های شما درباره اولین برنامه تلویزیونی را شنیدم. نگرانی، همدلی و همراهی شما را ارج می‌نهم. 

ما برای اداره کشور نیاز داریم صدای مردم را بشنویم، ایرادات را بپذیریم و اصلاح کنیم. با هشتگ ⁧برای ایران ⁩گوش شنوای شما در فضای مجازی هستم و خود را پاسخگو می‌دانم. با من حرف بزنید.»

انتخابات ۸ تیر؛ میرشمسی رئیس ستاد قاضی‌زاده شد/ توصیه محسن رضایی

ساعت: ۱۳:۴۴/ سپاه از کاندیدا‌ها جانبداری نمی‌کند

رمضان شریف، سخنگوی سپاه گفت: فقط به‌دنبال مشارکت انبوه مردم هستیم و به نفع یا علیه هیچ‌یک از کاندیدا‌های ریاست‌جمهوری کاری انجام نخواهیم داد.

 

ساعت: ۱۶:۴۲/ توصیه شمخانی به نامزدها

علی شمخانی به نامزد‌های انتخابات و نخبگان نسبت به پرهیز از ایجاد تصویری غیر واقعی از نداشته‌ها و ترسیم فضایی ایده آل گرایانه از آینده توصیه کرد.

علی شمخانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب کاربری خود در شبکه ایکس نوشت: نامزد‌ها و نخبگان نباید در فرآیند انتخابات ریاست جمهوری با ایجاد تصویری غیر واقعی از نداشته‌ها و ترسیم فضایی ایده آل گرایانه از آینده، موجب افزایش انتظارات مردم نسبت به خواسته‌هایی شوند که تحقق آن به سرعت قابل تحقق نیست.

 

ساعت: ۱۷:۱۸/ پوستر تبلیغاتی زاکانی منتشر شد

به نقل از ایرنا، اولین پوستر تبلیغاتی ستاد علیرضا زاکانی رسما منتشر شد.

انتخابات ۸ تیر؛ توصیه شمخانی به نامزدها درباره «ایجاد تصویری غیر واقعی»

 

ساعت: ۱۹:۲۸/ دیدار ظریف و پزشکیان

به نقل از جماران، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه دولت‌های یازدهم و دوازدهم با مسعود پزشکیان، کاندیدای دوره چهاردهم ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، ظریف تحلیلی از وضعیت سیاست خارجی کشور و فراز و فرود‌های اخیر ارائه داد و دیدگاه‌های خود در زمینه روابط خارجی را مطرح کرد.

در ادامه پزشکیان نیز دیدگاه‌های خود در رابطه با دیپلماسی را بیان و تاکید کرد باید به سمت افق‌گشایی در سیاست خارجی حرکت کنیم.

انتخابات ۸ تیر؛ توصیه شمخانی به نامزدها/ پوستر تبلیغاتی زاکانی منتشر شد

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی