تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
انسیه خزعلی پاسخ داد

رئیسی در لحظه‌های آخر چه هدیه‌ای به بانوان داد؟

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور اعلام کرد: یکی از بهترین هدیه‌هایی که رئیس جمهور در لحظه‌های آخر به بانوان داد امضایی بود که روز پرواز برای بانوان داشت و آن این بود که مصوبات ستاد ملی زن و خانواده به صورت مستقیم ابلاغ شود.

کد خبر: ۱۶۶۹۷۶
۱۱:۴۱ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

انسیه خزعلی:

دیدارنیوز: معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: یکی از بهترین هدیه‌هایی که رئیس جمهور در لحظه‌های آخر به بانوان داد امضایی بود که روز پرواز برای بانوان داشت.

انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: یکی از بهترین هدیه‌هایی که رئیس جمهور در لحظه‌های آخر به بانوان داد امضایی بود که روز پرواز برای بانوان داشت و آن این بود که مصوبات ستاد ملی زن و خانواده به صورت مستقیم ابلاغ شود و آن سیر مطولی که داشت و به کمیسیون‌های مختلف می‌رفت حذف شد و بلافاصله بعد از تصویب در ستاد ابلاغ خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اجلاس زنان تاثیرگذار برگزار می‌شود، گفت: بله ما جمع بندی خواهیم داشت و از منتخبان هم تقدیر خواهیم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی