تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

کمک ۸۰ میلیارد تومانی خیّران برای زیرساخت‌های ورزش مازندران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از کمک و مساعدت حدود ۸۰ میلیارد تومانی خیّران ورزش‌یار این استان برای تشویق، حمایت از قهرمانان مدال‌آور و نیز زیرساخت‌های ورزشی در شهر‌های استان خبر داد.

کد خبر: ۱۶۶۸۵۷
۱۵:۰۹ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

  کمک ۸۰ میلیارد تومانی خیّران برای زیرساخت‌های ورزش مازندران

دیدارنیوز ـ مازندران: علی رجبی وندچالی امروز در آیین راه‌اندازی مجمع خیریاران ورزشی شهرستان آمل در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون در ۳ شهر مازندران، مجمع خیران ورزش‌یار راه‌اندازی شده است.

به گفته وی در برخی شهر‌های دیگر نیز به صورت غیررسمی خیران ورزش‌یار در حمایت و ایجاد انگیزه برای ورزشکاران اعزام به مسابقات و یا تیم‌های ورزشی و نیز کمک به زیرساخت‌های ورزشی مشارکت و کمک کردند.

وی افزود: مازندران جایگاه ویژه‌ای در معرفی قهرمانان و نیز مدال‌آوری در ورزش کشور دارد و باید قدر قهرمانان ورزشی و مربیان آن‌ها که هرکدام در کشور و حتی سطح بین‌المللی جایگاه ویژه‌ای دارند، بدانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه وزارت ورزش برای پیشگیری از ناهنجاری‌ها و حفظ سلامت شهروندان جامعه کار می‌کند، تصریح کرد: در حقیقت ورزش، هزینه‌کردن برای امر سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها است.

رجبی با اشاره به اینکه تشکیل مجمع خیرین ورزش‌یار بهترین ایده و تصمیم در حوزه کمک‌دهی به ورزش بوده است، گفت: از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل انتظار است که دبیرخانه ثابت در این اداره تشکیل و ماموریت‌های محوله این مجمع نیز توسط اعضای هیات مدیره پیگیری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین در خصوص تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام استان گفت: با اعلام آمادگی اعضای مجمع خیران ورزش‌یار آمل برای تکمیل سالن تخصصی و چندمنظوره صخره نوردی شهرستان که از معدود سالن‌های کشوری است و چندین سال نیمه‌کاره مانده به این مجمع واگذار و پس از ساخت و طی تشریفات قانونی برای بهره‌برداری دوباره تحویل این مجمع شود.

رجبی گفت: نمونه این دست طرح‌های ورزشی در استان زیاد است و سرمایه‌گذار‌های ورزشی و خیرانی در صورت اعلام آمادگی مورد حمایتی اداره ورزش قرار خواهند گرفت.

وی گفت: در سال ۱۴۰۲ ورزشکاران مازندرانی در مجموع ۳۶۴ مدال از مسابقات مهم بین‌المللی، آسیایی و جهانی در قالب حضور در تیم‌های ملی ایران افتخارآفرینی کردند که این تعداد کسب نشان، به اندازه حداقل ۲۰ استان کشور بوده است.

برچسب ها: مازندران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی