تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
میزان خبر داد

علی پروین بازداشت نشده است

رسانه قوه قضائیه اعلام کرد که علی پروین (پیشکسوت فوتبال ایران) هیچ سمتی در پرونده کوروش کمپانی ندارد و بازداشت نشده است.

کد خبر: ۱۶۶۷۳۰
۱۱:۲۸ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

علی پروین بازداشت نشده است

دیدارنیوز: اخبار منتشر شده در مورد بازداشت علی پروین در ارتباط با پرونده کوروش کمپانی به نقل از دادستانی تهران صحت ندارد.

به نقل از میزان، از شب گذشته یک پیام دروغ به نقل از دادستان تهران در برخی کانال‌های خبری و گروه‌ها دست به دست می‌شود. انتشار این خبر کذب در حالی صورت گرفته است که علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران تاکنون هیچگونه اظهارنظری در مورد موضوع منتشره نداشته است.

در حالی این ادعای دروغ به نقل از علی صالحی در حال دست به دست شدن و انتشار در فضای خبری است که اساسا هیچ پرونده‌ای در رابطه با موضوع مورد اشاره علیه پروین تشکیل نشده و این فرد در پرونده کوروش کمپانی سمتی ندارد.

در همین رابطه یک مقام قضایی گفت: خبر بازداشت پروین در پرونده کوروش کمپانی دروغ بوده و مراتب اعلام پیشرفت پیگیری این پرونده از طریق مراجع قضایی انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی