تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
انتخابات ریاست جمهوری ایران

توصیه اخلاقی وزیر کشور به نامزدها؛ جو معنوی پس از شهادت رئیسی دچار خدشه نشود

احمد وحیدی، وزیر کشور با بیان این‌که اخلاق انتخاباتی باید خیلی جدی برقرار باشد، گفت: به خصوص با این جو معنوی و ارزشمندی که بر اثر شهادت عزیزانمان و به ویژه آیت‌الله رئیسی حکم‌فرما شده است باید حتما مراقبت کنند که این جو خوب دچار خدشه نشود.

کد خبر: ۱۶۶۵۶۷
۱۰:۰۱ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

توصیه وزیر کشور به نامزدهای انتخابات؛ جو معنوی پس از شهادت رئیسی دچار خدشه نشود

دیدارنیوز: وزیر کشور با اشاره به تشکیل کمیسیون بررسی تبلیغات انتخاباتی در وزارت کشور گفت: نامزد‌ها باید از تخریب همدیگر خودداری کنند و برنامه‌های خودشان را بگویند. به خصوص با این جو معنوی و ارزشمندی که بر اثر شهادت عزیزانمان و به ویژه آیت‌الله رئیسی حکم‌فرما شده است باید حتما مراقبت کنند که این جو خوب دچار خدشه نشود.

احمد وحیدی در گفتگو با ایلنا، درباره توصیه به نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری برای رعایت اخلاق در جریان رقابت‌ها و در مناظرات انتخاباتی گفت: این مساله در قانون انتخابات هم آمده است که کاندیدا‌ها از تخریب یکدیگر خودداری کنند و برنامه‌های خودشان را بگویند و از تهمت زدن و مسائل شبیه به این خودداری کنند.

وزیر کشور با بیان این‌که اخلاق انتخاباتی باید خیلی جدی برقرار باشد، تاکید کرد: به خصوص با این جو معنوی و ارزشمندی که بر اثر شهادت عزیزانمان و به ویژه آیت‌الله رئیسی حکم‌فرما شده است باید حتما مراقبت کنند که این جو خوب دچار خدشه نشود.

وی خاطرنشان کرد: راه این مساله هم همین است که نامزد‌ها برنامه خودشان را بگویند و از تخریب همدیگر جلوگیری کنند تا مردم بشناسند که هرکسی چه برنامه‌ای دارد و بتوانند بهترین را انتخاب کنند.

وحیدی درباره نظارت وزارت کشور گفت: یک کمیسیون بررسی تبلیغات داریم که این کمیسیون در قانون پیش‌بینی شده است چند نهاد در آن حضور دارند وزارت کشور هم هست و از جمله وظایفش این است که بر این مسائل نظارت داشته باشد و اگر کسی مشکلی ایجاد کرد، حتما گزارش خواهد شد و این به مراجع ذی ربط منعکس می‌شود.

مطلب مرتبط:

حمله وحید حقانیان به خبرگزاری تسنیم: از بودجه نظامی و بیت المال ارتزاق می‌کند

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی