تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
بدری، نماینده اردبیل مطرح کرد

رئیس‌جمهور آینده باید درد مردم را بفهمد

صدیف بدری، نماینده مردم اردبیل در مجلس درباره ویژگی‌های رئیس‌جمهور آینده گفت: فردی باید روی کار بیاید که مردمی بوده و درد مردم را بفهمد و به عبارت دیگر در کنار مردم باشد.

کد خبر: ۱۶۶۵۵۶
۰۸:۱۶ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

بدری

دیدارنیوز: نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور آینده باید یک برنامه راهبردی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشد و مردم نیز نتیجه این تلاش‌ها را در سفره خود ببینند.

صدیف بدری، درباره ویژگی‌هایی که رئیس جمهور آینده باید داشته باشد، بیان کرد: قطعا مردم رئیس جمهوری می‌خواهند که فردی انقلابی، جهادی و پای کار باشد. از سوی دیگر فردی باید روی کار بیاید که این ظرفیت و توانمندی را داشته باشد تا برنامه‌های نظام را که در دولت شهید رئیسی کلید خورده بود را ادامه دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: فردی باید روی کار بیاید که مردمی بوده و درد مردم را بفهمد و به عبارت دیگر در کنار مردم باشد. از سوی دیگر رئیس جمهور آینده باید به نقاط محروم و کم برخوردار سفر کرده و از نزدیک درد مردم را درک کند.

بدری تصریح کرد: مسئله مهم و کلیدی این است که رئیس جمهور آینده باید فردی باشد که برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم برنامه داشته باشد؛ به ویژه در حوزه معیشت همان طوری که مقام معظم رهبری نیز تاکید کردند باید تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد، در سفره مردم احساس شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: قطعا مردم با لحاظ کردن همه ملاک‌ها فردی را انتخاب خواهند کرد که ادامه دهنده راه شهید رئیسی بوده و با جدیتی بیش از گذشته حل مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی را دنبال خواهد کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی