تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
سلیمی نمین، فعال اصولگرا اعلام کرد

احمدی‌نژاد ردصلاحیت می‌شود/ او باید معالجه شود!

عباس سلیمی نمین، تحلیلگر و فعال سیاسی اصولگرا معتقد است که محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق ایران برای انتخابات پیش‌رو ردصلاحیت خواهد شد و می‌گوید «خیلی از متخصصین می‌گویند ایشان دچار مشکل است و باید حتما معالجه شود».

کد خبر: ۱۶۶۵۴۲
۱۸:۲۵ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۳

سلیمی نمین: احمدی‌نژاد ردصلاحیت می‌شود

دیدارنیوز: یک تحلیلگر و فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: احمدی نژاد که معلوم است دارد یک کار تبلیغاتی انجام می‌دهد، کسانی که در زمان ثبت نام ایشان حضور داشتند به من گفتند احمدی نژاد یک سری آدم‌هایی که از ظاهرشان مشخص است آدم‌های خیلی موجهی نیستند برای یک کارناوال تبلیغاتی گردآوری کرده بود.

عباس سلیمی نمین، تحلیلگر و فعال سیاسی اصولگرا درباره حضور احمدی‌نژاد در انتخابات هشتم تیرماه و دیگر کاندیداهای ریاست جمهوری صحبت کرده که در ادامه بخشی از آن را می‌خوانید.

از بین کاندیدا‌هایی مثل احمدی نژاد، لاریجانی، زاکانی، قالیباف و جلیلی فکر می‌کنید کدام شانس بیشتری برای رییس جمهور شدن دارد؟

احمدی نژاد که معلوم است دارد یک کار تبلیغاتی انجام می‌دهد، کسانی که در زمان ثبت نام ایشان حضور داشتند به من گفتند احمدی نژاد یک سری آدم‌هایی که از ظاهرشان مشخص است آدم‌های خیلی موجهی نیستند برای یک کارناوال تبلیغاتی گردآوری کرده بود.

احمدی نژاد مدت هاست دچار چنین مشکلی شده و خیلی از متخصصین می‌گویند ایشان دچار مشکل است و باید حتما معالجه شود. کسی که یک ایامی مرتب بر سر زبان‌ها بوده است الان در انزوا قرار گرفتن برایش بسیار بسیار سخت و دشوار است. با توجه به اینکه تلاش زیادی کرد که در ریاست جمهوری باقی بماند که با تمهیدات نظام تمام برنامه ریزی‌های او با کمترین هزینه خنثی شد.

بقیه آقایان حضورشان در عرصه انتخابات یک وجهی دارد، هر کدام نماینده یک جریان هستند که در آن آدم‌های موجه حضور دارند، قطعا این نمایندگی کردن آن‌ها از یک جریان باعث شور در انتخابات خواهد شد. یعنی رقابت خوب خواهیم داشت و من امیدوارم به خطا نروند و رقابت‌ها جنبه تخریبی پیدا نکند. این آقایانی که نام بردید رقابت مثبتی را رقم خواهند زد، اما احمدی نژاد از اول نشان داد که برای جنجال آمده است.

بنظر شما احمدی نژاد رد صلاحیت می‌شود؟

بله، او هرگز این شانس را پیدا نخواهد کرد که بیاید و بداخلاقی‌های خودش را یکبار دیگر دنبال کند و سطح سیاست ورزی را تنزل دهد.

از چهره‌های حاضر در دولت ایشان یا بعضا نزدیک به خودشان هم کاندیدا شده اند، آنهم می‌تواند یک برنامه ریزی از طرف خودش باشد یا...

آن‌ها در سطح ریاست جمهوری نیستند و رَجُل محسوب نمی‌شوند، هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که افراد رده پایین‌تر از احمدی نژاد رجل محسوب می‌شوند، آن‌ها در این زمینه شانسی نخواهند داشت.

مناظرات را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

من مناظرات را با توصیه رهبری، مناظرات خوبی می‌بینم. شخصیت‌هایی که در آن شرکت می‌کنند علی القاعده پایبند به توصیه رهبری خواهند بود، لذا مناظرات سازنده خواهد بود و می‌تواند رشد سیاسی خوبی به جامعه بدهد.

بذر پاش هم ثبت نام کرد، شانس او را چقدر می‌بینید؟

بنظر من وزیر مسکن شانسی ندارد.

سهم اصلاح طلبان را چگونه می‌بینید و آیا نامزد‌های اصلاح طلب امکان موفقیت دارند؟

فکر می‌کنم در این دوره از انتخابات اصلاح طلبان امکان عرضه خودشان را به خوبی داشته باشند، اینکه پایگاه رای شان به آن‌ها اعتماد کند و به میدان بیاید یک مقداری محل شبهه است. چون اصلاح طلبان هنوز نتوانسته‌اند خودشان را سامان دهند و این عدم ساماندهی موجب می‌شود که پایگاه رای شان سرگردان باشد و خیلی اعتماد برای ورود به صحنه پیدا نکند والا بنظر من ساختار سیاسی این امکان را برای آن‌ها فراهم خواهد دید که بتوانند وارد میدان رقابت شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی