تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
مردم می‌خواهند راه رجایی و رییسی ادامه یابد

اسماعیلی: مردم نمی‌خواهند جریان حاکمیت دوگانه راه بیفتد

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد دولت سیزدهم پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: بدرقه بی‌نظیر مردم ایران در سعادت ایشان مهر تاییدی بود که نشان داد مردم خادم را تشخیص داده و می‌خواهند این مسیر ادامه یابد. این خواست ملت است و مردم نمی‌خواهند جریان حاکمیت دوگانه راه بیفتد.

کد خبر: ۱۶۶۴۱۷
۰۹:۲۱ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳

اسماعیلی:

دیدارنیوز: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده به عنوان نماینده جمعی از همکاران رییس‌جمهور شهید که به جای صرف شعار و برنامه، کارنامه خدمت دارد این پرچم را بر دوش گرفتم.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد دولت سیزدهم پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آیت‌الله رییسی زمینه‌ساز و علمدار مرحله سوم انقلاب اسلامی یعنی مرحله استقرار کامل دولت اسلامی بود.

وی افزود: او پرچمدار تحول و تغییرات در الگوری اداره کشور شد. تغییرات اساسی در آستان قدس و بازسازی چهره قوه قضاییه و دمیدن روح خدمتگزاری شبانه روزی در دولت نمونه‌ای از فعالیت‌های او بود.

وی افزود: بدرقه بی‌نظیر مردم ایران در سعادت ایشان مهر تاییدی بود که نشان داد مردم خادم را تشخیص داده و می‌خواهند این مسیر ادامه یابد. این خواست ملت است و مردم نمی‌خواهند جریان حاکمیت دوگانه راه بیفتد.

اسماعیلی تصریح کرد: مردم نمی‌خواهند به اسم خصوصی‌سازی حقوق کارگران پایمال شود و مسئولان دولتی از جنس تنبلی و اشرافیت داشته باشند. مردم نمی‌خواهند مافیای واردات کارخانه‌های را متوقف کند و بلکه مردم می‌خواهند راه رجایی و رییسی ادامه یابد.

وی تصریح کرد: مردم مدیریت انقلابی و دیپلماسی عزتمندانه را می‌خواهند نه دیپلماسی التماسی؛ مردم رییس جمهوری میخواهند که امتداد دولت آیت‌الله شهید باشد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: امید محرومان نباید نا امید شود؛ همه این باید‌ها و نباید‌ها بسته به تصمیم بزرگ مردم ایران است. امروز با عزم راسخ ناشی از همراهی با بزرگمرد تاریخ ایران و برای تداوم خیرات و برکات این فصل نو به میدان آمدم تا دوره زیبای کامیابی‌های مردم ایران تداوم یابد.

وی افزود: باید پویایی سیاست خارجی ادامه یابد و کشور به کانون اقتصاد و صنعت منطقه تبدیل شود و طرح‌های عمرانی به نتیجه رسیده و نظام سلامت سامان یابد و عدالت در جای جای کشور جاری شود.

اسماعیلی گفت: شعار محوری ما خدمت ادامه دارد است. ما از سید ابراهیم رئیسی تلاش و حرکت و کار شبانه روزی را یاد گرفتیم.

وی تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده جمعی از همکاران رییس‌جمهور شهید که به جای صرف شعار و برنامه، کارنامه خدمت دارد این پرچم را بر دوش گرفتم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی