تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

صادرات مرغ و تخم مرغ به عراق متوقف شد

حسین مهدی‌زاده، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: وزارت کشاورزی عراق به دولت این کشور نامه زده است که واردات مرغ و تخم مرغ متوقف شود.

کد خبر: ۱۶۶۲۸۷
۱۸:۳۹ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳

صادرات مرغ و تخم مرغ به عراق متوقف شد

دیدارنیوز: عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: با ورود به فصل گرما و کاهش تقاضا، عراق به طور رسمی واردات مرغ و تخم مرغ را متوقف کرد.

حسین مهدی‌زاده، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: وزارت کشاورزی عراق به دولت این کشور نامه زده است که واردات مرغ و تخم مرغ متوقف شود.

مهدی‌زاده گفت: عراق مزارع زیاد جدیدی در حوزه تولید مرغ و تخم مرغ راه اندازی کرده است که در حال حاضر نیاز بازار خود را از محل تولیدات داخلی خود تامین می‌کند.

وی افزود: امسال در این بخش صد هزار تن صادرات داشته ایم که ارز آوری خوبی نیز برای کشور دارد، اما این اتفاق در دولت عراق مانع صادرات تولیدات مرغ و تخم مرغ شده است.

صادرات به عراق در فصل سرما دوباره آزاد می‌شود

رئیس کارگروه دام و طیور اتاق بازرگانی ادامه داد: مرغ و تخم مرغ ایران اکنون به افغانستان و کشور‌های حوزه خلیج فارس می‌رود، اما در مقایسه با صادراتی که به عراق داشتیم، محدود است.

وی تصریح کرد: این ممنوعیت صادرات مرغ و تخم مرغ به عراق البته موقت است و با پایان فصل گرما و افزایش تقاضا در بازار این کشور، امکان صادرات دوباره فراهم می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی