تیتر امروز

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
آسیب شناسی مناسک حسینی
دیدگاه محمد منصورنژاد، پژوهشگر دینی درباره مناسک حسینی

آسیب شناسی مناسک حسینی

محمد منصورنژاد، محقق و دین پژوه در یادداشتی تحلیلی، مناسک و عزاداری محرم را مورد آسیب‌شناسی قرار داده است.
تشییع شهدای سانحه هوایی ورزقان

وزیر کشور: ملت ایران حماسه آفریدند

احمد وحیدی، وزیر کشور در مراسم تشییع شهید مالک رحمتی، استاندار شهید آذربایجان شرقی گفت: مردم چه حماسه‌ای آفریدند و چه ایمانی از خود نشان دادند. ملت ایران را جهانیان در تبریز، تهران، قم، بیرجند و مشهد دیدند.

کد خبر: ۱۶۵۹۶۱
۱۲:۱۱ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۳

وزیر کشور: ملت ایران حماسه آفریدند

دیدارنیوز: وزیر کشور با بیان اینکه ملت ایران در تشییع شهدای خدمت حماسه آفریدند، گفت: مردم چه حماسه‌ای آفریدند و چه ایمانی از خود نشان دادند. ملت ایران را جهانیان در تبریز، تهران، قم، بیرجند و مشهد دیدند.

احمد وحیدی در آیین تشییع شهید مالک رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهید رحمتی به عهد خود پایدار بود، اظهار داشت: مراسم تشییع این شهید عزیز در تبریز، قم، تهران، مشهد و حالا مراغه در حال برگزاری است و مردم با حضور در این مراسم، از خدمتگزار خود قدردانی کردند.

وی با بیان اینکه شهید رحمتی عزیز استاندار شهید همه مراحل لازم برای قابل شدن و طی طریق مسیر طی است، افزود: امروز این شهید عزیز به اوج می‌رسد. شهدا می‌روند تا اسلام و انقلاب، ارزش‌ها، ایمان‌ها بماند؛ شهدا می‌روند تا وحدت و یکپارچه بماند.

وزیر کشور با بیان اینکه در گام دوم شهید سلیمانی، آیت الله رئیسی، شهید زاهدی را دادیم، تصریح کرد: این شهادت‌ها مسیر ما را در رسیدن به قله‌ها تسریع خواهد کرد و حرکت ما رو به جلو خواهد بود.

وحیدی با اشاره به خیزش مردم ایران در تشییع و بز‌رگداشت شهدای خدمت خاطرنشان کرد: مردم چه حماسه‌ای آفریدند و چه ایمانی از خود نشان دادند. ملت ایران را جهانیان در تبریز، تهران، قم، بیرجند و مشهد دیدند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی