تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فاجعه هوایی ورزقان و انتقاد از نحوه اطلاع‌رسانی دولت سیزدهم

سخنگوی دولت: باید بررسی شود چرا «بالگرد» داخل مه رفته است

در حالی که برخی رسانه‌ها از نحوه اطلاع‌رسانی دولت و مقامات آن در سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور انتقاد دارند، علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت می‌گوید: شرایط آب‌وهوایی موقع پرواز بد نبوده و مجوز داده شده بود. باید بررسی شود که چرا بالگرد بالا نرفته و داخل مه رفته است.

کد خبر: ۱۶۵۹۴۰
۱۷:۱۱ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۳

سخنگو

دیدارنیوز: سخنگوی دولت گفت که همزمان با مردم متوجه نتیجه سقوط بالگرد شدیم و موضوع محرمانه‌ای در این زمینه وجود نداشت.

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در مصاحبه‌ای تلویزیونی با بیان این‌که «ساعت ۱۴:۳۰ متوجه سقوط بالگرد شدیم» به تصمیم سریع مخبر برای مامور کردن تیمی جهت پیگری موضوع اشاره کرد و ادامه داد: به اعضای دولت چیزی نگفتیم و جلسه دولت تشکیل دادیم، چون نظم کاری برای آقای رئیسی مهم بود. انتهای جلسه به اعضای دولت اعلام کردند و جلسه بحران تشکیل شد.

وی با تاکید کرد: همزمان با مردم متوجه نتیجه حادثه شدیم و موضوع محرمانه‌ای وجود نداشت.

بهادری جهرمی هم‌چنین اظهار کرد: شرایط آب‌وهوایی موقع پرواز بد نبوده و مجوز داده شده بود. باید بررسی شود که چرا بالگرد بالا نرفته و داخل مه رفته است.

مطلب مرتبط:

ضعف‌های ادامه‌دار؛ پرسش‌های زیادی وجود دارد

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی