تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
با اهدا توسط موسسه خیریه نیک گامان جمشید صورت گرفت

بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با دستگاه‌های مورد نیاز تجهیز شد

بر مبنای تفاهم نامه تجهیز بیمارستان‌های دانشگاهی بین موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید، وزارت بهداشت و روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی، تجهیز بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با دستگاه‌های مورد نیاز انجام شد.

کد خبر: ۱۶۵۵۷۳
۱۸:۲۷ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

خیریه

دیدارنیوز: دکتر اشکان تقی پور، مدیرعامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، به همراه خیرین ارشد موسسه برای افتتاح کاربری دستگاه‌های تهیه شده برای بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی در کرمانشاه حضور پیدا کرد.

۵ دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی، یک دستگاه الکتروکاردیوگراف، یک دستگاه الکتروشوک و یک دستگاه ساکشن از جمله تجهیزات اهدایی موسسه خیریه نیک گامان جمشید به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

خیریه

در این مراسم که در کلینیک جامع تخصصی و فوق تخصصی بوستان با حضور روسا، معاونان و مدیران مرکز آموزشی و درمانی امام رضا (ع) و کلینیک بوستان دانشگاه و همچنین مدیریت مشارکت‌های اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد، با حضور ریاست مجمع خیرین سلامت استان از موسسه خیریه نیک گامان و خیرین آن تقدیر به عمل آمد.

خیریه

خیریه

شرح چگونگی فرآیند‌های تشخیصی و درمان بسیاری از مشکلات و مسایل اضطراری در شاخه‌های گوناگون تشخیص و درمان بیماری‌های مختلف از جمله بیماری‌های قلبی و عروقی و حمله‌های قلبی ناگهانی ناشی از آن با دستگاه‌های اهدا شده مطابق این تفاهم نامه از توضیحات پزشکان متخصص دانشگاه در این مراسم صمیمانه بود.

خیریه

نیاز‌های دیگری نیز در خصوص تجهیزات رادیولوژی مطرح شد که مقرر گردید طی پروپوزال‌های گوناگون جهت بررسی و تلاش جهت تامین هزینه‌ی خرید در صورت تایید اداره کل خیرین وزارت بهداشت و موسسه خیریه نیک گامان صورت پذیرد.

خیریه

اشکان تقی پور، معتمد و نماینده‌ی اداره کل خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت در حوزه‌ی خیرین خارج از کشور و عضو کمیسیون بین الملل مجمع خیرین سلامت کشور، افزود: با توجه به نیاز‌های بسیار بیمارستان‌های دانشگاهی به تجهیزات و دستگاه‌ها، موسسه خیریه نیک گامان جمشید با سابقه‌ای درخشان در ساخت و تجهیز مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت و تجهیز بیمارستان‌ها در دوران کرونا و پیش از آن با اعلام نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی به موسسه از طریق اداره کل خیرین و موسسات خیریه سلامت وزارت بهداشت در رفع این نیاز‌ها کوشاست.

خیریه

ساخت کامل خانه‌های بهداشت و مراکز جامع سلامت در استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، مرکزی، کرمانشاه و تجهیز کامل ۱۹۲ خانه‌ی بهداشت در ۵ شهرستان استان سیستان و بلوچستان، بازسازی بخش‌های مختلف بیمارستان‌های ریفرال به شکل مستمر و خرید تجهیزات بمانند انسیلاتور و دیگر تجهیزات لازم برای این بیمارستان‌ها، تهیه‌ی تجهیزات پزشکی تخصصی مرتبط با بیماری‌های تنفسی در دوران کرونا به شکل گسترده در بیمارستان‌های دانشگاهی سانتر کرونا از جمله تهیه‌ی ۳۲ ونتیلاتور، صد‌ها دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن، دستگاه‌های مانیتورینگ، سونوگرافی، برونکوسکوپ، دیالیز و مشارکت عمده در تهیه و تجهیز و نصب دو اکسیژن ساز مرکزی در دو بیمارستان امام خمینی و بهارلو جهت خدمت رسانی به بیماران تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تهران بخشی از این مشارکت کاملا مردم نهاد موسسه خیریه نیک گامان با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با هماهنگی و نظارت نهاد‌های ذیربط پس از تایید مددکاری و مدیریت موسسه است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی