تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
حماسه هشت درصدی و ماجرای پتو

وزیر کشور: منظور از حماسه کل انتخابات بود/ یک زن برهنه شد، مامور پتو انداخت!

پس از پیام بحث‌برانگیز احمد وحیدی، وزیر کشور دولت سیزدهم که حضور مردم در انتخابات مجلس را یک حماسه عنوان کرده و انتقادهای زیادی از او بابت مشارکت پایین مردم به ویژه در تهران صورت گرفته بود، این وزیر گفته منظور او مشارکت در کل انتخابات بوده و برخی از نگاه او «سعی کردند این جمله را به مرحله دوم انتخابات ربط بدهند.»

کد خبر: ۱۶۵۴۵۷
۱۱:۵۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

وزیر کشور درباره «حماسه در انتخابات»: راجع به کل انتخابات گفتم!

دیدارنیوز: وزیر کشور با بیان اینکه مردم در کل انتخابات حماسه آفریدند، گفت: انتخاباتی در بالاترین سطح امینت و سلامت با رقابت خوب و مشارکت ارزشمند مردم شاهد بودیم.

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: اخیرا برخی تلاش کردند با انتخاب گزینشی از مطلبی، انتخابات را زیر سوال ببرند.

وی ادامه داد: در آن مطلب مطرح شده بود که "مردم شریف ایران حماسه آفریدند" و برخی سعی کردند این جمله را به مرحله دوم انتخابات ربط بدهند و راجع به آن اظهارات متفاوتی کردند؛ اما واقعیت این است آنچه مطرح شد راجع به کل انتخابات بود.

وحیدی تأکید کرد: انتخاباتی در بالاترین سطح امینت و سلامت با رقابت خوب و مشارکت ارزشمند مردم شاهد بودیم.

پیش از این وحیدی در فضای شبکه اجتماعی ایکس به مسئله انتخابات پرداخته بود که با برخی حواشی روبرو شد.

به گزارش دیدارنیوز، پس از مشارکت تنها هشت درصدی مردم تهران در دور دوم انتخابات مجلس، انتقادهای زیادی از طرف منتقدان دولت سیزدهم مطرح شد و گفتن حماسه از طرف وزیر کشور، انتقادهای شدیدی را از او در پی داشت.

مطلب مرتبط:

حماسه هشت درصدی؟

روزنامه رسالت: زنگ خطر مدت‌هاست دارد سروصدا می‌کند

سلیمی: برخی به دنبال تضعیف مجلس دوازدهم هستند

بادامچیان: درصد مشارکت قابل قبول است/ آینده کشور را روشن می‌بینم

به نقل از تسنیم، وزیر کشور در پاسخ به سوالی درخصوص انتشار فیلم استفاده گشت ارشاد از پتو، گفت: بحث کلی این است که طبیعی است در هر کاری اگر هر ماموری تخلفی کند، با او برخورد شود، اما آنچه که شنیدم در فضای مجازی راجع به یک مورد خاص پخش شده، اتفاقاً در این مورد خاص آنچه که توسط عزیزان فراجا اتفاق افتاده این بوده که خانمی که به او تذکر داده شده، ضمن مقاومت در برابر اجرای قانون، اقدام به برهنه کردن خود کرده که نیروی انتظامی با پتویی ایشان را جمع کرده و طبق ضوابط عمل کرده است، اما آنچه از این اتفاق رسانه‌ای شده طوری دیگری بوده است.

وحیدی تاکید کرد: باید از تقطیع حرف‌ها و به انحراف بردن موضوعات و به حاشیه بردن تلاش‌های قانونی فراجا و منفعل کردن او جلوگیری کرد. ایستادن در برابر قانون و جلوگیری از اجرای قانون کار تقبیح شده‌ای است. البته طبیعتا اگر موردی بود که واقعا ماموری اشتباهی داشت، بیش از همه و قبل از همه فراجا باید به این مورد رسیدگی کند.

وی در پاسخ به پرسشی درباره اجرای نرخ‌های جدید جرایم رانندگی، بیان کرد: کار رسیدگی به این امر در دولت تمام شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی