تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
غلامحسین رضوانی در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

اولویت مجلس دوازدهم مبارزه با مفسدان اقتصادی است

یکی از نامزدهای دوره دوازدهم مجلس در گفت‌وگو با «دیدارنیوز» معتقد است که اولویت مجلس دوازدهم، مبارزه با آقازاده‌ها و مفسدان اقتصادی خواهد بود.

کد خبر: ۱۶۴۵۶۸
۱۶:۲۶ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

اولویت مجلس دوازدهم مبارزه با مفسدان اقتصادی است

 

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: «غلامحسین رضوانی»، نمانیده ادوار مجلس شورای اسلامی که در دور دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو نامزدهای مطرح محسوب می‌شود، در مورد اولویت‌های مجلس دوازدهم به‌خبرنگار «دیدارنیوز» گفت: «باتوجه به وضعیت کنونی کشور و جامعه باید بگوییم که قطعا اولویت‌های کشور که نمانیدگان باید آن را پیگیری کنند به موضوعات اقتصادی باز می‌گردد. باتوجه به اینکه شعار سال در مورد جهش تولید است قطعا باید شرایط را برای همه شهروندان آماده کنیم تا بتوانند سهمی مساوی در اقتصاد کشور داشته باشند. در این مورد اشاره من به کنش‌گران بخش خصوصی است که باتوجه به قوانینی که در این حوزه وجود دارد باید راحت‌تر در فضای اقتصادی جامعه حضور داشته باشند.»

این نمانیده مجلس شورای اسلامی در همین مورد و با اشاره به موانع موجود ادامه داد: «برای بهبود شرایط حضور کنش‌گران بخش خصوصی ابتدا باید مبارزه با مفسدان اقتصادی را جدی‌تر دنبال کنیم. متاسفانه مفسدان اقتصادی و به‌خصوص آن دسته از مدیران اقتصادی که در مرداب فساد حضور دارند، بازی‌گردان اصلی اقتصاد کشور هستند. امیدواریم مجلس دوازدهم بتواند با همه قوا دست این مفسدان رانت‌خوار و البته آقازاده‌هایی که عرصه را برای فعال‌های اقتصادی تنگ کرده‌اند، کوتاه کند. با کنار رفتن آقازاده‌ها اطمینان داشته باشید که فضا اقتصادی کشور شفاف‌تر و پررونق‌تر خواهد شد.»

این نماینده مجلس با اشاره به اهمیت مبارزه با مفسدان اقتصادی و مطالبه مردم از نمانیدگان مجلس اضافه کرد: «مبارزه با مفسدان اقتصادی باید به نوعی ادامه داشته باشد که در جهت شعار سال باشد، همین الان هم برای این مبارزه دیر شده است و این نشان می‌دهد که با برنامه باید وارد میدان مبارزه شویم. کاهش ارزش پول ملی، تورم، افزایش روز افزون قیمت‌‎ها و ... از جمله مطالباتی است که شهروندان از نمایندگان انتظار دارند. در این رابطه باید تاکید کنم که بسیاری از این افزایش قیمت‌ها و تورم‌ها منطق اقتصادی ندارد و تنها به دلیل بازی‌های سیاسی شاهد غبارآلود شدن بازار می‌شویم. باتوجه به مستندات موجود بسیاری از نابسامانی‌های بازار دلیل غیراقتصادی دارند چون منطق اقتصادی ندارد. مبارزه با مفسدان اقتصادی و آقازاده‌ها می‌‌تواند آرامش را به بازار بازگرداند و باحضور کنش‌گران اقتصادی روند بازار بهبود خواهد یافت.»

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی