تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علیرضابیگی، نماینده مجلس اعلام کرد

دولت و وزارت کشور «گشت ارشاد» را اداره می‌کنند/ این شیوه جواب نداده و نمی‌دهد

علیرضا بیگی، نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت رئیسی و وزارت کشور موضوع گشت ارشاد را اداره می‌کنند، می‌گوید به خاطر مواضع‌ش بابت گشت ارشاد و حوادث ۱۴۰۱ رد صلاحیت شده است.

کد خبر: ۱۶۴۱۵۰
۱۸:۲۵ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

دولت و وزارت کشور «گشت ارشاد» را اداره می‌کند/ این شیوه جواب نداده و نمی‌دهد

دیدارنیوز: گشت ارشاد دوباره به خیابان‌ها بازگشته و کماکان ویدئو‌هایی از برخورد‌های گشت ارشاد با مردم منتشر می‌شود.

در این بین مشخص نیست با دستور کدام نهاد و چه اشخاصی گشت ارشاد به خیابان‌ها بازگشته و بدون در نظر گرفتن نتایج عملکرد خود در گذشته، به همان شیوه در حال ادامه‌ فعالیت است.

علیرضا بیگی، نماینده مجلس، درباره بازگشت گشت ارشاد و نقش دولت رئیسی گفت: گشت ارشاد طرح دولت است. لایحه دولت برای عفاف و حجاب چندی پیش به مجلس آمد و در کمیسیون فرهنگی پیگیری شد. وزارت کشور موضوع گشت ارشاد را اداره می‌کند. من به عنوان نماینده مردم چندین بار وزیر کشور را مورد سؤال قرار دادم و به همین واسطه رد صلاحیت شدم. در خصوص حوادث ۱۴۰۱ و غلط بودن کارکرد وزارت کشور و نیرو انتظامی، وزیر کشور را استیضاح کردیم و در جلسه شورای نگهبان هم به من گفتند که شما به خاطر مواضع‌تان بابت گشت ارشاد و حوادث ۱۴۰۱ رد صلاحیت شدید.

او افزود: کسی از مجلس بابت بازگشت گشت ارشاد کسب نظر نکرده و دولت و وزارت کشور راسا گشت ارشاد را اداره می‌کنند.

دولت و وزارت کشور «گشت ارشاد» را اداره می‌کند/ این شیوه جواب نداده و نمی‌دهد

وی در ادامه در رابطه با تاریخچه گشت ارشاد بیان کرد: گشت ارشاد در زمان دولت احمدی نژاد مطرح نشد، اتفاقاً احمدی نژاد مخالف گشت ارشاد بود. مطهری در مجلس هشتم از احمدی نژاد سؤال کرد که چرا جلو کار گشت ارشاد را گرفته‌اید؟ اولین بار که از احمدی نژاد هم از سوی مجلس سؤال شد، مربوط به همین مسأله بود. پزشکیان هم امضا‌کننده بود. اساساً بقای احمدی مقدم در این بود که می‌گفت من می‌خواهم گشت ارشاد را ادامه دهم، اما احمدی نژاد نمی‌گذارد.

بیگی درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌ بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کند. در نشست ائمه جمعه ایشان چنین مسأله‌ای را مطرح کرد. الان هم اداره کار توسط وزارت کشور انجام می‌شود. این شیوه هم جواب نمی‌دهد و تاکنون هم جواب نداده است.

منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی