تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
اولیانوف روسی خبر داد

فعالیت بازرسان آژانس در ایران

اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین مدعی شد که بازرسان آژانس فعالیت خود را در ایران از سر گرفته‌اند.

کد خبر: ۱۶۴۰۳۲
۱۰:۲۵ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

فعالیت بازرسان آژانس در ایران

دیدارنیوز: نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی فعالیت خود در ایران را که طی چند روز گذشته متوقف شده بود، از سر گرفته‌اند.

"میخائیل اولیانوف" نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین از بازگشت بازرسان آژانس به تاسیسات هسته‌ای ایران خبر داد.

به نقل از ایسنا، اولیانوف در پیامی در کانال شخصی تلگرامی خود نوشت: بازرسان آژانس که به دلیل تنش‌ها در منطقه، به طور موقت از حضور در تاسیسات هسته‌ای ایران منع شده بودند، برای انجام وظایف خود در آنجا بازگشته‌اند.

تنش‌ها در منطقه در چند روز اخیر به دنبال پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق افزایش یافته بود.

ایران، شامگاه شنبه، طی عملیات "وعده صادق" صد‌ها موشک و پهپاد را به سمت اراضی اشغالی شلیک کرد.

"رافائل گروسی" مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره متوقف شدن فعالیت بازرسان آژانس گفته بود: ایران روز یکشنبه تأسیسات هسته‌ای خود را به‌دلیل ملاحظات امنیتی بست و اجازه ورود بازرسان آژانس به آن‌ها را نداد، اما روز دوشنبه این مراکز برای ادامه بازرسی‌ها باز شدند. ما در ایران هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی