تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
بیش از ۵۰ درصد از این پهپاد‌ها به هدف اصابت کردند

نماینده مجلس: دلاور مردان سپاه اولین عملیات بزرگ پهپادی جهان را انجام دادند/ این حمله دل مردم را شاد کرد

علیرضا ورناصری، نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی درباره حمله ایران به اسرائیل گفت: خوشبختانه این اقدام به جا و حساب شده، اولین عملیات بزرگ پهپادی جهان بود که اتفاق افتاد.

کد خبر: ۱۶۳۸۷۵
۱۱:۴۴ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۳

نماینده مجلس: دلاور مردان سپاه اولین عملیات بزرگ پهپادی جهان را انجام دادند

دیدارنیوز: نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله پهپادی شب گذشته سپاه پاسداران بر مواضع صهیونیست‌ها، گفت: پیرو حمله پهپادی سپاه پاسداران علیه مواضع اسرائیلی‌ها ما تقریبا به بیش از ۵۰ درصد از اهداف پیش بینی شده دست پیدا کردیم و بیش از ۵۰ درصد از این پهپاد‌ها به هدف اصابت کردند.

به نقل از خانه ملت، علیرضا ورناصری با اشاره به حمله پهپادی شب گذشته سپاه پاسداران بر مواضع صهیونیست ها، گفت: خبر مسرت بخش عملیات انتقامی ایران علیه رژیم جعلی و صهیونیستی از دقایق بامداد روز یکشنبه مورد رصد قرار گفت که باعث غرور و افتخار ملی شد.

نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خوشبختانه این اقدام به جا و حساب شده، اولین عملیات بزرگ پهپادی جهان بود که اتفاق افتاد و در عین حال این عملیات با توجه به گذشته این رژیم سفاک و حمایت‌هایی که از سوی قدرت‌های به نام نظامی جهان اعم از آمریکا، انگلیس و فرانسه و همچنین ناتو دریافت می‌کرد، موفقیت آفرین بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این عملیات یک عملیات حساب شده‌ای بود که موجب شد تا ما از یک دفاع چند لایه گند آهنین عبور کنیم، بیان کرد: سیستم پدافندی که رژیم صهیونیستی ایجاد کرده متعلق به همه کشور‌ها نظیر امریکا و کشور‌های عضو ناتو بود، با این حال ما از دفاع چند لایه گند آهنین عبور کردیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ ترکیبی صورت گرفته علیه مواضع اسرائیل از سوی دلاور مردان سپاه پاسداران، بیان کرد: پیرو جنگ ترکیبی صورت گرفته، عبور از سیستم‌های الکترونکی پیشرفته میسر شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیرو حمله پهپادی سپاه پاسداران علیه مواضع اسرائیلی‌ها ما تقریبا به بیش از ۵۰ درصد از اهداف پیش بینی شده دست پیدا کردیم و بیش از ۵۰ درصد از این پهپاد‌ها به هدف اصابت کردند.

وی با بیان اینکه این عملیات نظامی و پهپادی بازدارندگی لازم را داشته و موفقیت آمیز بود، بیان کرد: جا دارد یک دست مریزاد جانانه‌ای را به همه دلاورمردان در هوافضای سپاه پاسداران داشته باشیم چراکه این حمله نظامی دل همه مردم را شاد کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم مظلومین عالم و هم مردم بزرگ و نجیب ایران از این حمله نظامی خوشحال شدند، گفت: مردم بی صبرانه منتظر انجام این عملیات انتقامی بودند؛ بنابراین این هدیه‌ای بود برای روح همه شهدای راه آزادی قدس که صورت گرفت.

وی تاکید کرد: در جریان این حمله پهپادی فرموده مقام معظم رهبری در تنبیه اسرائیل رخ داد و تحقق یافت. این حمله بسیار موثر و اثر گذار بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی