تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
محمدبیگی مطرح کرد

با مشارکت مردم توطئه دشمن خنثی شد

فاطمه محمدبیگی، نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند گفت: با مشارکت مردم در انتخابات مجددا توطئه دشمن خنثی شد.

کد خبر: ۱۶۲۲۳۲
۰۸:۳۳ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۲

با مشارکت مردم توطئه دشمن خنثی شد

دیدارنیوز: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند تاکید کرد: مثل همیشه مردم بصیر، آگاه و دشمن‌شناس ما همانطور که در این ۴۵ سال دشمن را منکوب کردند، مجدداً به صحنه آمدند و با خلق حماسه، توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.

فاطمه محمدبیگی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای دعوت از مردم به تحریم انتخابات و عدم مشارکت در آن اظهار کرد: به لطف خدا با مشارکت مردم در انتخابات و حضور آن‌ها پای صندوق‌های رای مجددا توطئه دشمن خنثی شد.

وی افزود: دشمن می‌دانست نتیجه مشارکت مردم در انتخابات، انتخاب مجدد مجلسی انقلابی و خدمتگذار به مردم است و این ترکیب می‌تواند خط ریل حرکت دولت را در آینده روشن‌تر و شفاف‌تر و به خوبی در جهت آرمان‌های اتقلاب اسلامی ترسیم کند؛ به همین دلیل نیز مکررا بر طبل تحریم انتخابات کوبید، اما مثل همیشه مردم بصیر، آگاه و دشمن شناس ما همانطور که در این ۴۵ سال دشمن را منکوب کردند، مجدداً به صحنه آمدند و خلق حماسه کردند.

این نماینده مجلس با اشاره به حضور پر شور رای اولی‌ها پای صندوق‌های رای گفت: در انتخابات ۱۱ اسفند، رای اولی‌ها خیلی خوب ظاهر شدند و شاهد بودیم که شور و شوق ستاد‌های جوانان نسبت به قبل خیلی بهتر بود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی