تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
گفت‌وگوی اختصاصی دیدارنیوز در برنامه رکن سه با کامبیز مهدی‌زاده

داماد حسن روحانی: اعضای شورای نگهبان را به خاطر امضای برجام محاکمه کنید، اگر توافق بدی بود

کامبیز مهدی‌زاد، فعال سیاسی و داماد حسن روحانی رییس جمهور سابق ایران مهمان برنامه رکن سه دیدارنیوز بود و به پرسش‌های ما پاسخ گفت.

کد خبر: ۱۶۱۸۰۴
۱۹:۴۳ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۲

داماد حسن روحانی: اعضای شورای نگهبان را به خاطر امضای برجام محاکمه کنید، اگر توافق بدی بود

 

دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: کامبیز مهدی‌زاده، فعال سیاسی و داماد حسن روحانی رئیس جمهور سابق ایران از جمله چهره‌های جوانی است که در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال است و همواره درباره او حرف و سخن زیاد است. او مهمان برنامه رکن سه به تهیه کنندگی و با اجرای من اسفندیار عبداللهی بود.

ویدیوی گفت‌وگو با مهدی‌زاده را اینجا، در یوتیوب و دیگر حساب‌های دیدار در شبکه‌های اجتماعی ببینید و بشنوید

 

بعد از استقرار دولت سیزدهم، مهدی‌زاده به مثابه یک کنش‌گر و فعال سیاسی مواظب همه اقدامات و رفتار‌های دولتمردان مستقر بود و هر جا خواستند کاستی یا کمبودی را متوجه دولت حسن روحانی کنند، با واکنش‌های مهدی زاده مواجه می‌شدند. البته رقبا هم بیکار ننشسته و این بگو مگوی بین دو سوی ماجرا، رواج داشته و دارد.

حسن روحانی کاندیدای خبرگان رهبری شد، همزمان کامبیز مهدی زاده هم برای مجلس دوازدهم پیش ثبت نام و نهایتا ثبت نام کرد. در بازه زمانی ثبت نام تا اعلام پایانی نتایج از سوی شورای نگهبان، صدا و سیما و دیگر رسانه‌های نزدیک به جناح رقیب حسن روحانی، در برنامه‌های خود کار را از نقد فراتر بردند و گاه کار به توهین و بروز رفتار‌هایی می‌رسید که شائبه بی طرف بودن این رسانه‌ها را زیر سوال می‌برد.

گرچه این رفتار‌ها و گفتار‌ها بی جواب نمی‌ماند، اما نهایتا این دو یعنی روحانی و مهدی زاده، از صحنه رقابت باز ماندند و گاه گداری آنها نظرات خود در موضوعات مختلف، از جمله جایگاه نهاد شورای نگهبان را بیان می‌کنند. روحانی و مهدی زاده اما، هنوز معتقدند که انتخابات مهم است و صندوق رای تنها مسیر امن و بی ضرر برای تحول و تغییر و توسعه در کشور است.

عکس: آرش راهبر

داماد حسن روحانی: اعضای شورای نگهبان را به خاطر امضای برجام محاکمه کنید، اگر توافق بدی بودداماد حسن روحانی: اعضای شورای نگهبان را به خاطر امضای برجام محاکمه کنید، اگر توافق بدی بود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۱
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
4
1
این شازده داماد هنوز یاد نگرفته با این بارانی در محل سر پوشیده ودر یک نشست رسمی حاضر شدن مساوی با جدّی نگرفتن وضعیت است هر چند این شازده این چیزها حالیش نیست.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی