تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور اعلام کرد

برکناری ۹۰ مدیر از دولت قبلی و دولت رئیسی

حسن درویشیان، رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور اعلام کرد که تعدادی از مدیران به دلیل ناکارآمدی و یک تعداد دیگر به دلیل اینکه عملکردشان با گفتمان دولت مغایرت داشت، از دولت قبلی و دولت حال حاضر (رئیسی) برکنار شدند.

کد خبر: ۱۶۱۷۶۶
۱۰:۵۲ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۲

برکناری ۹۰ مدیر دولتی به دلیل «ناکارآمدی»

دیدارنیوز: رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور گفت: یک تعدادی از مدیران به دلیل ناکارآمدی و یک تعداد دیگر به دلیل اینکه عملکردشان با گفتمان دولت مغایرت داشت برکنار شدند که چیزی حدود ۹۰ نفر هستند.

حسن درویشیان، درباره این‌که آیا کار گشت ارشاد مدیران ادامه دارد و رئیس جمهور پیگیر این مسئله است، گفت: حتماً ادامه پیدا می‌کند یکی از مواردی که رئیس جمهور از ابتدا تاکید داشت و همواره مورد تاکید و تذکراتشان است، بحث ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرای است.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور تاکید کرد: اگر مدیری کارآمدی لازم را نداشته باشد یا با گفتمان دولت که گفتمان پاکدستی، فساد ستیزی و مردمی بودن است، عملکردشان مغایرت داشته باشد حتماً نسبت به آن‌ها تصمیم گرفته می‌شود و در خصوص موارد قابل توجهی هم این تصمیم گرفته شده است.

وی درباره این‌که تاکنون چه تعداد مدیر برکنار شده‌اند، بیان کرد: یک تعدادی ناشی از ناکارآمدی و یک تعدادی هم ممکن است همین ویژگی‌ها را نداشته باشند چه مربوط به دولت قبل بودند چه در این دولت منصوب شدند، برکنار شده‌اند که چیزی حدود ۹۰ نفر بودند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی