تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
آیت الله علیرضا اعرافی، یک عضو شورای نگهبان مطرح کرد

ردصلاحیت حسن روحانی؛ «من در جلسه رای نداشتم»

علیرضا اعرافی، عضو شورای نگهبان با بیان اینکه در موضوع ردصلاحیت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین کشورمان برای انتخابات خبرگان رای نداشته، درخصوص دو نامه روحانی به شورای نگهبان برای بیان ردصلاحیتش گفت: گفته شده سریع‌تر پاسخ داده شود و من هم این را قبول دارم که پاسخ باید سریع داده شود. جوابشان را می‌دهند.

کد خبر: ۱۶۱۶۷۱
۰۹:۴۰ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲

روحانی

دیدارنیوز: یک عضو شورای نگهبان درباره نامه حسن روحانی گفت: گفته شده است سریع‌تر پاسخ داده شود و من هم این را قبول دارم که باید پاسخ سریع‌تر داده شود.

آیت الله علیرضا اعرافی در گفتگو با ایلنا، درباره لیست‌بندی‌ها برای انتخابات خبرگان، گفت: من در جامعه مدرسین عضو هستم و مدیر حوزه هستم و آن لیست اصلی ماست. منتها نام ما در لیست دوستان دیگر از جامعه روحانیت و چند لیست دیگر هم آمده و ممکن است باز هم بیاید، ولی ما از حوزه در لیست جامعه مدرسین حوزه قم هستیم.

این عضو شورای نگهبان درباره دلایل رد صلاحیت حسن روحانی در انتخابات خبرگان، اظهار داشت: به عنوان کاندیدای تهران من در این جلسه رأی نداشتم.

وی درخصوص نامه حسن روحانی به شورای نگهبان برای بیان دلایل رد صلاحیتش، اظهار داشت: گفته شده سریع‌تر پاسخ داده شود و من هم این را قبول دارم که پاسخ باید سریع داده شود. جوابشان را می‌دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی