تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در واکنش به حملات هوایی به رفح مطرح شد

کنعانی: آمریکا رفتار جنون‌آمیز اسرائیل را مهار کند

پس از حملات هوایی اسرائیل به رفح، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران این حملات را به شدت محکوم و تاکید کرد که اکنون زمان آن رسیده است که آمریکا و دیگر هم‌پیمانان غربی اسرائیل نسبت به مهار رفتار جنون آمیز مقامات رژیم صهیونیستی در  کشتار مردم بی دفاع فلسطین بطور فوری اقدام کنند.

کد خبر: ۱۶۱۳۰۹
۲۳:۲۱ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

کنعانی

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان حملات هوایی اسرائیل به رفح را محکوم کرد.

به نقل از رسانه وزارت خارجه، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه حملات هوایی جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی و مدنی در رفح که به شهادت ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی از جمله تعداد قابل توجهی از کودکان منجر شد را به شدت محکوم کرد.

کنعانی با اشاره به میزبانی رفح از بیش از یک میلیون آواره فلسطینی، هشدار داد که اقدام رژیم صهیونیستی در تجاوز به رفح و تهدید به حمله زمینی به این منطقه می‌تواند موجب وقوع فاجعه‌ای انسانی و جنایت جنگی دیگری علیه ملت بی‌دفاع فلسطین شود.

کنعانی تاکید کرد چنین قصد و اقدامی نه تنها مغایر و برهم زننده مذاکرات جاری در موضوع آتش‌بس است، بلکه اقدامی مغایر با قرار موقت صادره از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری و مصداق نیات خبیثانه صهیونیست‌ها در نقض مکرر همه هنجار‌های حقوقی بین‌المللی به منظور بی‌اعتبار ساختن آن‌هاست.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن هشدار نسبت به تبعات خطرناک این اقدام وحشیانه و اظهار نگرانی نسبت به تداوم جنایت نسل‌کُشی توسط رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که اکنون زمان آن رسیده است که اگر آمریکا و دیگر هم‌پیمانان غربی صهیونیست‌ها در ابراز نگرانی‌های خود نسبت به امنیت و ثبات منطقه صادق هستند، نسبت به مهار رفتار جنون آمیز مقامات رژیم صهیونیستی در  کشتار مردم بی دفاع فلسطین بطور فوری اقدام کنند.

کنعانی با جلب توجه مجامع بین‌المللی، دولت‌ها و افکار عمومی جهان نسبت به تبعات نگران کننده هرگونه اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح بر وضعیت ساکنان و آوارگان این منطقه، بر مسؤلیت نهاد‌های بین‌المللی و در رأس آن سازمان ملل متحد در جلوگیری از تداوم تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ممانعت از تشدید فاجعه انسانی تاکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی