تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
در جریان سفر رئیسی به استان کرمان مطرح شد

همه امکانات لازم برای درمان مجروحان به کار گرفته شود

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در جریان عیادت از مجروحان جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان، دستورات لازم برای به کارگیری همه توان و امکانات درمانی لازم را صادر و شفای عاجل آنان را از خداوند متعال مسئلت کرد.

کد خبر: ۱۶۰۷۲۷
۱۱:۰۸ - ۱۵ دی ۱۴۰۲

عیادت رئیسی از مجروحان جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان

دیدارنیوز: رئیس جمهور از تعدادی از مجروحان جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان عیادت و از خداوند متعال شفای عاجل آنان را مسئلت کرد.

سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز جمعه در ادامه برنامه‌های سفر خود به کرمان، با حضور در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) این شهر، از تعدادی از مجروحان این جنایت تروریستی عیادت کرد.

رئیس جمهور در جریان این عیادت در گفتگو با مسئولان درمانی استان و پزشکان بیمارستان، از جزئیات روند رسیدگی به مجروحان مطلع شد و دستورات لازم برای به کارگیری همه توان و امکانات درمانی لازم را صادر و شفای عاجل آنان را از خداوند متعال مسئلت کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی