تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد

هنوز هیچ گروه تروریستی حادثه کرمان را برعهده نگرفته است

وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تسلیت حرکت تروریستی در گلزار شهدای کرمان گفت: هنوز هیچ گروه تروریستی حادثه گلزار شهدای کرمان را به گردن نگرفته است.

کد خبر: ۱۶۰۶۹۷
۱۸:۴۷ - ۱۳ دی ۱۴۰۲

هنوز هیچ گروه تروریستی حادثه کرمان را برعهده نگرفته است

دیدارنیوز: رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تاکنون هیچ گروه تروریستی حادثه گلزار شهدای کرمان را به گردن نگرفته است.

وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تسلیت حرکت تروریستی در گلزار شهدای کرمان، اظهار داشت: اولین بمب در ساعت ۱۵ منفجر شد و در انفجار بعدی، تعدادی از مردم ما به شهادت رسیدند و تعدادشان اعلام شده است.

وی افزود: تاکنون هیچ گروه تروریستی این حادثه را به گردن نگرفته است و نیرو‌های امنیتی حاضر در استان کرمان و تهران تمام تلاش خود را صرف این کرده‌اند که تمامی رد پا و آن‌چیزی که به این حرکت مربوط می‌شود را دنبال کنند و قطعا انتقام شهدای گلزار کرمان را از تروریست‌ها که خیال می‌کنند می‌توانند تردیدی در حرکت مردم ایران ایجاد کنند، خواهند گرفت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این حرکت را حرکت کور و از سر استیصال می‌دانیم. آن‌ها جای اینکه با مردم ایران و رزمندگان ما مبارزه کنند دست به کشتار مردان و زنان بی گناه می‌زنند.

جلال زاده تصریح کرد: از کمیسیون امنیت ملی مجلس هیئتی در حال اعزام است تا این مسئله بررسی دقیق شود. همچنین هفته آینده جلسه ویژه‌ای برای بررسی این حادثه در مجلس برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی