تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

درخواست قالیباف برای تجهیز پاسگاه‌ها و برخورد با مسببان حمله راسک

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک، خواستار تجهیز پاسگاه‌های مرزی و برخورد با مسببان این حمله اخیر شد.

کد خبر: ۱۶۰۰۲۵
۰۹:۳۴ - ۲۸ آذر ۱۴۰۲

درخواست قالیباف برای تجهیز پاسگاه‌ها و برخورد با مسببان حمله راسک

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک، از کمیسیون امنیت ملی خواست ضمن رسیدگی به ابعاد این حادثه، گزارشی از تجهیزات لازم برای تقویت مقر‌های انتظامی مرزی تهیه کرده و به مجلس شورای اسلامی ارائه کنند.

محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی و در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: در ابتدا فرارسیدن شهادت صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت و تعزیت می‌گویم و از همه دوستداران خاندان عصمت و طهارت که مراسم عزای ام‌المومنین را هرچه باشکوه‌تر برگزار کردند قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: ضروری است استمرار جنایات ضد انسانی رژیم صهیونیستی کودک کش علیه مردم بی‌گناه غزه را محکوم کنم و به جبهه غرب که در راس آن آمریکای جنایتکار قرار دارد و تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای، مالی، نظامی و دیپلماتیک خود را به کار بسته که از ادامه این جنایت حمایت کند می‌گویم که تجربه این روز‌ها باید به شما ثابت کرده باشد که افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی به تاریخ پیوسته و حتی حمایت‌های شما نمی‌تواند این رژیم را از باتلاقی که در آن گرفتار شده است نجات دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: ادامه این جنایت ضد انسانی رسوایی فراگیر برای شما به همراه خواهد داشت به گونه‌ای که شما را نزد ملت‌های خود نیز بی‌آبرو می‌کند.

قالیباف تصریح کرد: به حکام و روسای کشور‌های اسلامی و عربی نیز باید بگویم که در پیشگاه کشور‌ها و ملت‌های مسلمان در معرض آزمون بزرگی قرار گرفته‌اید و لذا بدون شعار‌های طوفانی باید در عمل وظیفه انسانی و دینی خود را انجام دهید متاسفانه تا به امروز در این آزمون سربلند نبوده‌اید، امیدوارم در روز‌های پیش‌رو بتوانید گام‌های موثری بردارید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: حمله تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از کارکنان فراجا شد مایه تاثر فراوان شد و بنده این حادثه را خدمت فرمانده معظم قوا، فرماندهی نیروی انتظامی و کارکنان فراجا و مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و خانواده‌های شهدای این حادثه تسلیت می‌گویم. لازم است نیرو‌های امنیتی انتظامی با فوریت نسبت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند. باید با مسببان این حادثه از آمرین تا عاملین برخورد شود. در کنار آن تجهیز پاسگاه‌های مرزی برای جلوگیری از این اقدامات لازم است.

قالیباف در پایان گفت: از کمیسیون امنیت ملی درخواست داریم ضمن رسیدگی به ابعاد این حادثه گزارشی از تجهیزات لازم برای تقویت مقر‌های انتظامی مرزی تهیه کرده و به مجلس شورای اسلامی ارائه کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی