تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
هفته دوازدهم لیگ برتر ایران

برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس با گل‌به‌خودی +ویدیو

در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار تهران است و در نیمه اول با گل به خودی صائب محبی به پیروزی رسید.

کد خبر: ۱۵۹۵۵۳
۱۶:۲۴ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲

پرسپولیس

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس در نیمه اول دیدار با هوادار تهران با یک گل به خودی برنده به رختکن رفت.

سرخ‌های پایتخت که این هفته‌ها به دلیل روند بدون برد حال و روز خوشی ندارند و از آسیا هم کنار رفته‌اند، امروز در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار هستند.

نیمه اول در حالی به سود به تیم یحیی تمام شد که نفوذ مهدی ترابی و پاس عرضی او با اشتباه صائب محبی وارد دروازه هوادار شد تا یک گل به خودی رقم بخورد.

پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی به سه امتیاز این بازی نیاز دارد و تساوی یا شکست بیش از پیش یحیی و تیمش را در بحران فرو می‌برد.

در بازی‌های دیگر امروز، نساجی برابر استقلال خوزستان و سپاهان مقابل مس رفسنجان به میدان رفته‌اند که هر دو بازی فعلا بدون گل در جریان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی