تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی منتشر کرد

جمله‌ای از رهبر انقلاب در واکنش به اظهارات معاون رئیسی؛ «ما نوکر مردم هستیم»

مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به سخنان اخیر محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور که گفته بود دولت، نوکر ولایت است واکنش نشان داد و با اشاره به سخنان آیت الله خامنه‌ای نوشت: «رهبر انقلاب: فلسفه وجود بنده و امثال بنده و دیگر مسؤولان، خدمت است. ما نوکر و خدمتگزار مردم هستیم. اعتبار و آبروی ما به این است. اسلام این را برای ما معیّن کرده است. ما حقّی به گردن مردم نداریم؛ مردم به گردن ما حق دارند.»

کد خبر: ۱۵۸۷۹۳
۲۰:۱۳ - ۲۹ آبان ۱۴۰۲

منصوری

دیدارنیوز: پس از اظهارات محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور که گفته دولت، نوکر ولایت است، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به این موضوع واکنش نشان داد.

فضائلی در واکنش به سخنان منصوری جمله‌ای از رهبر انقلاب را در صفحه ایکس (توئیتر) خود منتشر کرد:

«رهبر انقلاب: فلسفه وجود بنده و امثال بنده و دیگر مسؤولان، خدمت است. ما نوکر و خدمتگزار مردم هستیم. اعتبار و آبروی ما به این است. اسلام این را برای ما معیّن کرده است. ما حقّی به گردن مردم نداریم؛ مردم به گردن ما حق دارند.»

منصوری

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی