تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
اقدام عجیب رسانه به ظاهر ملی

صداوسیما با عوامل «به افق فلسطین» خداحافظی کرد!

باوجود اینکه به گفته برخی رسانه‌ها برنامه «به افق فلسطین» در شبکه افق با حضور مهمانان متفاوت توانسته بود مخاطبانی برای خود دست و پا کند، اما صداوسیمای جمهوری اسلامی در اقدامی عجیب با عوامل این گروه خداحافظی کرده و می‌خواهد تیم دیگری را جایگزین آن کند.

کد خبر: ۱۵۸۳۸۳
۰۹:۱۷ - ۲۱ آبان ۱۴۰۲

صداوسیما

دیدارنیوز: مسئولان شبکه افق صداوسیما با عوامل برنامه موفق «به افق فلسطین» خداحافظی کردند.

تقریباً از ابتدای عملیات طوفان الاقصی در سرزمین‌های اشغالی و با عنایت به شکل گیری یک هماوردی بزرگ میان مقاومت فلسطین و اسرائیل، برنامه‌ای با عنوان «به افق فلسطین» در شبکه افق صداوسیما آغاز به کار کرد.

با توجه به اهمیت بسیار زیاد تحولات فلسطین و تأثیری که در افکار عمومی ایران و آرایش قدرت در غرب آسیا داشت، برنامه به افق فلسطین تلاش کرد هم از یک سو واقعیت میدان را به نحو بهتری به مخاطب ایرانی عرضه کند، هم تحلیل‌های به روزی ارائه دهد و هم اینکه با دعوت از میهمان‌هایی با سلایق سیاسی متفاوت، یک همدلی تقریباً کم‌سابقه را در ساحت سیاسی اجتماعی ایران به نمایش بگذارد؛ آنهم حول مسئله‌ی بسیار کلیدی با عنوان فلسطین.

علیرغم موفقیت این برنامه و بازخورد‌های مثبتی که نسبت به آن وجود داشت، اما امروز خبر رسید که مسئولان شبکه افق با عوامل این برنامه خداحافظی کرده و اعلام کرده‌اند که خودشان این مسئله را با تیم دیگری پیگیری می‌کنند!

برنامه به افق فلسطین با ایده‌پردازی سازمان فرهنگی رسانه‌ای اوج و با حضور عواملی مانند محمدرضا شهیدی‌فر، مهدی عرفاتی، علی صدری‌نیا، المیرا شریفی‌مقدم و ... روی آنتن می‌رفت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی