تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
ابطحی پس از ردصلاحیت‌ها در انتخابات مجلس مطرح کرد

خوب شد آدم‌های معروف نیامدند/ حرف آن خانم درباره مملکت درست بود!

پس از ردصلاحیت پرسروصدای چند نماینده منتقد مجلس شورای اسلامی که بازتاب زیادی داشته، محمدعلی ابطحی، اعلام کرد: «چه خوب شد آدم‌های معروف برای انتخابات ثبت نام نکردند. با ردصلاحیت خیلی‌ها و به خصوص دکتر پزشکیان دیدید حرف آن خانم درست بود و مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست.»

کد خبر: ۱۵۸۳۲۲
۰۹:۵۸ - ۲۰ آبان ۱۴۰۲

ابطحی

دیدارنیوز: یک فعال سیاسی به ردصلاحیت برخی از نمایندگان فعلی مجلس انقلاب واکنش نشان داد.

به گزارش دیدارنیوز، از روز گذشته (جمعه) بسیاری از نمایندگان مخالف طرح‌های صیانت و حجاب ردصلاحیت شده‌اند و همین مساله واکنش‌های زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی به همراه داشته است.

محمدعلی ابطحی فعال سیاسی و رئیس دفتر رئیس جمهور در دوران حسن روحانی در واکنش به ردصلاحیت‌ها نوشت: «چه خوب شد ادم‌های معروف برای انتخابات ثبت نام نکردند. با ردصلاحیت خیلی‌ها و به خصوص دکتر پزشکیان دیدید حرف آن خانم درست بود و مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست. مردم و حاکمیت به یک نقطه مشترک رسیده‌اند که مشارکت کیلو چند؟ والا به مولا. دورهمی خالِص خالص.»

مطلب مرتبط:

ردصلاحیت مخالفان طرح صیانت و حجاب!

اولین گروه رد صلاحیت‌ها رسید

ابطحی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی