تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
شوک بزرگ به هواداران گرگ پارسی

هادی چوپان در کمال ناباوری دوم شد؛ حرکت اعتراضی گرگ پارسی +ویدیو

در حالی که بسیاری از دنبال‌کنندگان مستر المپیا منتظر دومین قهرمانی هادی چوپان ملقب به گرگ پارسی بودند او در رقابت‌های سال ۲۰۲۳ به عنوان نایب قهرمانی رسید.

کد خبر: ۱۵۸۰۵۶
۰۸:۱۱ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲

هادی چوپان، در کمال ناباوری دوم شد

دیدارنیوز: یک سال بعد از نخستین قهرمانی تاریخی هادی چوپان در مسترالمپیا ۲۰۲۲، او امسال در قامت مدعی اول قهرمانی گام به استیج گذاشت.

به اعتقاد بیشتر کارشناسان، گرگ پارسی که حتی آمادگی بدنی بالاتری نسبت به سال گذشته داشت، بعد از رقابت نزدیک در مرحله مقدماتی با سامسون دائودا و درک لانسفورد، بامداد امروز هم در مرحله فینال یک رقابت تماشایی را سپری کرد.

هادی چوپان که از کنفرانس مطبوعاتی مسترالمپیای ۲۰۲۳ خود را صاحب دومین ساندو (جایزه برنده مسترالمپیا) می‌دانست، با روحیه‌ای فوق العاده فینال را پشت سر گذاشت و بار دیگر نشان داد او در حال حاضر پادشاه پرورش‌اندام در دنیاست، اما طرفداران او یک بامداد تلخ را پشت سر گذاشتند.

چوپان در حالی که خیلی از علاقه مندانش در ایران پلک روی هم نگذاشتند و ساعات زیادی را از شنبه شب تا یکشنبه صبح بیدار بودند، با وجود شایستگی تمام نتوانست برای دومین بار متوالی قهرمان دسته او‌پن مسترالمپیا لقب بگیرد و یک گام خودش را به بزرگانی همچون آرنولد و رونی کلمن نزدیک‌تر کند. او بعد از درک لانسفورد به عنوان نایب قهرمانی رسید، در حالی که به اعتقاد خیلی از کارشناسان شایستگی کاملی برای قهرمانی داشت.

در راند مقایسه نهایى سه ورزشکار برتر دسته اوپن، هادى در اکثر فیگور‌ها از حریف آمریکایى خود سرتر بود، اما درک لانسفورد که در روز‌های اخیر از سوی چهره‌های نامدار بدنسازی جهان حمایت شده بود، برنده ساندو شد.

رقابت‌های فیزیک مسترالمپیا امروز قهرمان جدید خود را معرفی کرد. رایان تری فیزیک کار با سابقه و البته مشهور این رشته توانست با شکست اسامی بزرگی همچون براندون هندریکسون، ارین بنکس، کایرون هولدن و جرمی بوندیا به عنوان قهرمان فیزیک مسترالمپیا معرفی شود.

 البته چوپان که با آمادگی بدنی خیره کننده خود جزو فوق ستاره‌های دنیای حرفه ای پرورش اندام به نظر می‌آید، با رتبه دومی هم جزو پادشاهان پرورش اندام جهان خواهد بود.

درک لانسفورد هم‌تیمی هادی چوپان که در کنار او‌و زیر نظر هنی رامبد تمرین می‌کرد، برای اولین بار قهرمان مسترالمپیا لقب گرفت تا بازهم ساندو به یک آمریکایی برسد. سامسون داودا نیجریه‌ای سوم شد و برند‌ون کوری قهرمان سابق المپیا هم به عنوان چهارمی رسید.  

هادی چوپان، در کمال ناباوری دوم شد

هادی چوپان، این بدنساز شیرازی که حالا یکی از محبوبترین ورزشکاران ایران به حساب می‌آید، نتوانست همچون سال گذشته جایزه ۴۰۰ هزار دلاری قهرمانی در دسته او‌پن را از آن خود کند، اما این بار ۲۵۰ هزار دلار با نایب قهرمانی به چنگ آورد.

اما حرکت اعتراضی هادی چوپان در هنگام عکس نفرات برتر نیز بسیار جلب توجه کرد. هادی چوپان بعد از دریافت مدال نقره و در حالی که نفرات برتر آماده گرفتن فیگور با مدال در مقابل عکاسان شدند، مدال را از گردنش برداشت و استیج را ترک کرد.

او حتی یک استوری هم منتشر کرد که ظاهرا خداحافظی او را از این مسابقات و احتمالا پرورش اندام نشان می‌دهد. هادی از مردم ایران به خاطر نرسیدن به مقام قهرمانی و عنوان ساندو عذرخواهی کرد.

 

هادی چوپان در کمال ناباوری دوم شد؛ حرکت اعتراضی گرگ پارسی +ویدیو

در رقابت‌های فیزیک کلاسیک مسترالمپیای امسال همان نتیجه سال گذشته تکرار شد. کریس بامستر قهرمان شد تا پنجمین عنوان المپیای خودش را بدست آورد. رامون دینو دوم و اورس کالیسنسکی سوم شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی