تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
اظهارات عباس‌زاده مشکینی درباره جنگ حماس و اسرائیل و تهدیدهای آمریکا

نماینده ایران، آمریکا را تهدید کرد؛ ممکن است به اسرائیل ضربه بزنیم

عباس‌زاده، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه پاسخ حملات آمریکا به پایگاه‌های ایران در سوریه را در تمام نقاط دنیا می‌دهیم، گفت: معمولا جمهوری اسلامی مشتش را باز نمی‌کند، اما اسرائیل اگر به حمله زمینی ادامه دهد، ممکن است جمهوری اسلامی از یک جایی ضربه بزند که در خیال هم تصور نمی‌کردند.

کد خبر: ۱۵۷۹۲۹
۱۱:۳۵ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲

نماینده ایران، آمریکا را تهدید کرد؛ ممکن است از یک جایی به اسرائیل ضربه بزنیم

دیدارنیوز: محمود عباس زاده مشکینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سوالی درباره تهدید‌های مقامات آمریکایی علیه ایران گفت: «برنامه نیرو‌های ایرانی در منطقه و خارج از منطقه برای حملات آمریکا به منافع ایران در سوریه مشخص است، هر حمله آمریکا علیه ایران را در منطقه خاورمیانه و تمام نقاط دنیا پاسخ می‌دهیم.»

چهار هفته از شروع درگیری میان حماس و اسرائیل می‌گذرد. اسرائیل حملات زمینی خود را گسترش داده و در مقابل یمن هم به صورت رسمی وارد جنگ شد.

محمود عباس‌زاده عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره واکنش جمهوری اسلامی به حملات اسرائیل، به دیده بان ایران گفت: «جمهوری اسلامی بر اساس ماهیت، تاریخ و اعتقادات مردمش یک خط قرمز‌ها و آرمان‌هایی دارد. مقابله با ظلم، اشغال، تجاوز به حقوق دیگران، کودک‌کشی و مقابله با تضییع حقوق اساسی مردم و حمایت از استقلال‌خواهی، جمهوریت و مردم سالاری جزو آرمان‌های جمهوری اسلامی بوده است. متاسفانه همانطور که کسینجر صد سال پیش گفت که اسرائیل ناو جنگی آمریکا در خاورمیانه است، حضور این رژیم در منطقه گویی برای کودک‌کشی، ظلم و اشغال بوده است. طبیعتا هیچ یک از کشور‌های منطقه دربرابر شرارت‌های اسرائیل بی‌تفاوت نخواهند بود؛ به ویژه جمهوری اسلامی که قدرت اول منطقه است در مقابل توسعه شرارت‌های اسرائیل بی‌تفاوت نخواهد ماند.»

ممکن است جمهوری اسلامی از جایی به اسرائیل ضربه بزند که در خیال هم تصور نمی‌کنند

این نماینده مجلس در پاسخ به اینکه مشخصا قرار است چه پاسخی به اسرائیل داده شود، بیان کرد: «معمولا در این مسائل جمهوری اسلامی مشتش را باز نمی‌کند، اما اسرائیل اگر به حمله زمینی ادامه دهد، ممکن است جمهوری اسلامی از یک جایی ضربه بزند که در خیال هم تصور نمی‌کردند. اسرائیلی‌ها بهتر از همه می‌دانند که اگر از خط قرمز ما عبور کنند همانقدر بگویم که پشیمان خواهند شد.»

عباس‌زاده درباره نیاز به اعزام داوطلبان از ایران به این جنگ، عنوان کرد: «نیروی حوثی در یمن، حزب الله در لبنان، مقاومت اسلامی عراق و نیرو‌های چند ملیتی در سوریه آماده حمله به اسرائیل هستند. نیرو‌های ما هم طبق قراردادی که با دولت سوریه داشتیم در آنجا حضور دارد. هجوم از هر ناحیه‌ای باشد دفاع هم باید صورت گیرد. فعلا اسرائیل باید منتظر پاسخ حزب الله باشد، حزب الله لبنان در کنار دیگر گروه‌های مقاومت.»

پاسخ حملات آمریکایی به پایگاه‌های ایران در سوریه را در تمام نقاط دنیا می‌دهیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به سوالی درباره تهدید‌های مقامات آمریکایی علیه ایران گفت: «برنامه نیرو‌های ایرانی در منطقه و خارج از منطقه برای حملات آمریکا به منافع ایران در سوریه مشخص است هر حمله آمریکا علیه ایران را در منطقه خاورمیانه و تمام نقاط دنیا پاسخ می‌دهیم.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به اینکه آیا ایران از حزب‌الله لبنان حمایت می‌کند، گفت: «خدا را شکر مردم غزه و فلسطین دیگر دست‌شان خالی نیست و به سلاح‌های تکنولوژی جدید مسلح هستند. طبیعتا در این حوزه هم جبهه مقاومت دست برتر را دارد. برای اسرائیل توسعه این کشتار بهای سنگینی دارد. ایران به عنوان یک کشور محوری در محور مقاومت از تمام مولفه‌هایی که به نوعی خود را جزو محور مقاومت می‌دانند، دفاع می‌کند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی