تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

علیرضابیگی: فتح و ظفر برای آزادسازی «قدس» نزدیک است

احمد علیرضابیگی، نماینده تبریز در مجلس معتقد است که فتح و ظفر برای آزادسازی «قدس» نزدیک است و امروز جهان باید بیدار شود و برای استیفای حقوق ملت فلسطین قیام کند.

کد خبر: ۱۵۷۳۶۰
۱۳:۰۵ - ۲۷ مهر ۱۴۰۲

علیرضابیگی: فتح و ظفر برای آزادسازی «قدس» نزدیک است

دیدارنیوز: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، با بیان اینکه اسرائیل نماد ظلم و کفر است تاکید کرد: این نوید را باید به ملت‌ها داد که فتح و ظفر برای آزادسازی قدس نزدیک است.

احمد علیرضابیگی در گفتگو با خانه ملت، ضمن محکومیت جنایت وحشیانه اسرائیل در حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه، گفت: این قساوت قلبی که از رژیم اشغالگر قدس مشاهده می‌شود ناشی از وحشتی است که سراسر وجود غرب و دنیای استکبار را فراگرفته است به طوری که دست و پای خود را گم کرده‌اند و نشان می‌دهد اقدام حماس ضربه کاری و اساسی بوده است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امروز بجای دوقطبی غرب و روس که خود را در اوکراین نشان می‌دهد، آنچه باید به آن به طور واضح پرداخته شود؛ موضوع رویارویی جهان اسلام با تمام ظلم و کفری است که اسرائیل نماد آن است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون تمام سردمداران فساد و ظلم در رژیم اشغالگر قدس جمع شده‌اند تا به آن‌ها دلداری دهند و قطعا با وحدت ملت‌های مسلمان شاهد تار و مار شدن هیمنه ظلم و استکبار جهانی خواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: این نوید را باید به ملت‌ها داد که فتح و ظفر برای آزادسازی قدس نزدیک است، آنچه امروز حماس از خود نشان داد یک حماسه و قابلیت با ارزش مبتنی بر ابتکار و شهادت‌طلبی برای دفاع از حقوق حقه خود بود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امروز جهان باید بیدار شود و برای استیفای حقوق ملت فلسطین قیام کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی