تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
با اشاره به حمله مرگبار به بیمارستان غزه مطرح شد

قالیباف: برای مقابله با اسرائیل آماده جهاد هستیم

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی درباره حمله مرگبار به بیمارستان غزه گفت: دیگر دوران بیانیه‌نویسی و اظهار تاسف‌های دروغین به پایان رسیده است و جهان منتظر اقدامات عملی است. ما مسلمانان برای مقابله با اسرائیل آماده فداکاری و جهاد هستیم.

کد خبر: ۱۵۷۲۹۵
۰۹:۲۹ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲

قالیباف: ما مسلمانان برای مقابله با اسرائیل آماده جهاد هستیم

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیلی‌ها با جنایات دیشب خود روی زشت و دست‌های خون آلود خود را به جهانیان نشان دادند.

محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دیشب در مقابل چشم مردم جهان نسل کشی هولناکی علیه مردم مظلوم فلسطین به دست شیاطین صهیونیست رقم خورد. اسرائیلی‌ها روی زشت کودک کش خود و دست‌های خون آلود خود را برای جهانیان آشکار کردند و نشان دادند حقوق بشر و نهاد‌های بین‌المللی در عصر ما به واژه‌هایی کاملا بی‌معنا و بی‌خاصیت تبدیل شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: دیگر دوران بیانیه‌نویسی و اظهار تاسف‌های دروغین به پایان رسیده است و جهان منتظر اقدامات عملی است. ما مسلمانان برای مقابله با اسرائیل آماده فداکاری و جهاد هستیم. ملت‌های مسلمان و عرب از دولت‌های خود انتظار دارند علاوه بر محکوم کردن این جنایات اقدامات عملی را به صورت هماهنگ انجام دهند.

وی در ادامه تاکید کرد: اسرائیلی‌ها با دستان خود در حال بازکردن در‌های جهنم و لبریز کردن خشم تمام مسلمانان هستند. از همه جهان انتظار می‌رود برای پایان دادن به این جنایات به پا خیزند. اسرائیلی‌ها با این اقدام دودمان خود را به باد خواهند داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی