تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
در پی درگذشت نیما کشوری

دکتر مهرعلیزاده تسلیت گفت

محسن مهرعلیزاده، در پی فوت دردناک و نابهنگام نیما کشوری -فعال رسانه، حقوق‌دان، عضو سابق شورای مرکزی حزب جمهوریت و مسئول فضای مجازی ستاد مهرعلیزاده در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰- پیام تسلیتی صادر کرد.

کد خبر: ۱۵۶۷۱۴
۱۵:۴۴ - ۱۲ مهر ۱۴۰۲

محسن مهرعلیزاده تسلیت گفت

 

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: محسن مهرعلیزاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، معاون پیشین رییس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی در دوره اصلاحات و نامزد دو دوره انتخابات ریاست جمهوری، به مناسبت درگذشت نیما کشوری پیام تسلیتی صادر کرد.

مهرعلیزاده نوشت: «خانواده مکرم کشوری؛ خبر جانگداز فقدان جوانی رعنا، لایق، دانا، کاردان، صادق و وفادار از آن خانواده محترم -نیمای عزیز- واصل و عمیقا مایه تالم خاطر و تاثر گردید».

وی افزود: «اینجانب از نیمای عزیز، دوست داشتنی و مهربان که با دکترای حقوق در رشته کاری و علمی خود و نیز عرصه مطبوعات و رسانه، زبانزد خاص و عام بود، جز کاردانی، سخت‌کوشی، صداقت و وفاداری ندیدم و یاد و خاطرش در نزد بنده و سایر دوستانش تا ابد، به نیکی به یادگار خواهد بود».

محسن مهرعلیزاده تسلیت گفت

معاون سید محمد خاتمی و رئیس سازمان تربیت بدنی در دوره اصلاحات در پایان این پیام خاطرنشان کرد: «ضمن عرض تسلیت به آن خاندان محترم، از درگاه ایزد منان برای این عزیز تازه سفر کرده، آرامش روح و سعادت ابدی و برای بازماندگان عزیزش صبر و شکیبایی مسالت دارم».

به گزارش دیدار، نیما کشوری روز دوشنبه با خانواده برای گردش و تفریح به استان گیلان سفر کرده بود و در حین شنا در سواحل استان گیلان در دریا غرق شد و جان باخت. مراسم خاکسپاری ترحیم نیما کشوری روز پنجشنبه در زادگاهش خرم آباد برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی