تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
شکایت ایران از ازبک‌ها

اتفاق عجیب در ازبکستان؛ تغییر نتیجه بازی امیدها؟

پس از شکست تیم ملی فوتبال امید کشورمان برابر ازبکستان در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، برخی رسانه‌ها از اخراج نشدن بازیکن ازبکی با وجود دریافت دو کارت زرد خبر داده‌اند و حالا این اتفاق با شکایت ایران مواجه شده است.

کد خبر: ۱۵۵۶۶۶
۲۱:۲۴ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۲

اتفاق عجیب در ازبکستان؛ تغییر نتیجه بازی امیدها؟

دیدارنیوز: داور سوری دیدار ایران و ازبکستان مرتکب اشتباه بزرگی شده و بازیکن میزبان را با وجود دریافت ۲ کارت زرد، اخراج نکرده است.

تیم المپیک ایران در شرایطی برابر ازبکستان تن به شکست داد که اتفاقات عجیب داوری در دقایق پایانی بازی رخ داد و با وجود اینکه عبدالقادر حسینوف دو کارت زرد را در این مسابقات از حنا حطاب، داور سوریه‌ای گرفت، اما از زمین بازی اخراج نشد.

داستان از این قرار است که در دقیقه ۴۰ بازی و پس از اینکه عبدالقادر حسینوف بر سر توپ با صیادمنش وارد چالش بر سر توپ شد، با تنه شدیدی که به بازیکن ایرانی هال سیتی وارد کرد، باعث شد تا اللهیار با سر به تابلو‌های تبلیغاتی کنار زمین برخورد کند و همین اتفاق به درگیری‌هایی میان بازیکنان دو تیم منجر شد.

داور از فاصله چند متری یک کارت زرد به عبدالقادر حسینوف نشان داد، ولی شاید درگیری‌های پیش آمده سبب شده بود تا قاضی میدان فراموش کند نام این بازیکن را یادداشت کند چرا که او بر اثر این برخورد، یک ضربه کاشته به سود تیم امید ایران اعلام کرد.

سپس در دقایق پایانی بازی بود که عبدالقادر حسینوف باز هم مرتکب خطا شد و پشت محوطه جریمه، حسین نژاد را سرنگون کرد که حنا حطاب، داور سوریه‌ای یک کارت زرد به این مدافع نشان داد، ولی در کمال تعجب از دادن کارت قرمز به این بازیکن خودداری کرد.

این موضوعی است که باعث شده اعضای تیم امید در پایان بازی، شکایت رسمی خود را به دست مسئولین برگزاری مسابقه برسانند و آن‌ها اعتقاد دارند که بر اثر این اشتباه بزرگ، عبدالقادر حسینوف برای دقایقی و به صورت غیرقانونی در ترکیب تیمش حضور داشته است.

اتفاق عجیب در ازبکستان؛ تغییر نتیجه بازی امیدها؟

این فرم خلاصه بازی است که به اشتباه فقط کارت زرد دوم عبدالقادر حسینوف در دقیقه ۹۰ ثبت شده است. اما در تصاویر تلویزیونی واضحا مشخص است که داور بازی پس از اعلام خطای حسینوف به روی صیادمنش، به او کارت زرد نشان داد.

باید دید که در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد و واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به شکایت تیم المپیک ایران چه خواهد بود.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی