تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
خبر جدید برای کنکوری‌ها

برای انتخاب رشته تا فردا فرصت دارید

علیرضا کریمیان، مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از ۳۷۰ هزار داوطلب کنکور خبر داد و گفت که فردا آخرین مهلت انتخاب رشته است.

کد خبر: ۱۵۴۸۴۹
۱۰:۴۷ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲

خبر جدید برای کنکوری‌ها؛ فردا آخرین مهلت انتخاب رشته

دیدارنیوز: مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از انتخاب رشته بیش از ۳۷۰ هزار داوطلب کنکور سراسری خبر داد و گفت: فردا آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ است.

علیرضا کریمیان با بیان اینکه مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری از ۳۱ مرداد ماه آغاز شده و پس از تمدید تا ۶ شهریور ماه ادامه دارد، گفت: تاکنون بیش از ۳۷۰ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته نسبت به انتخاب رشته در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند و سایر داوطلبان مجاز لازم است در اسرع وقت به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی با اشاره به ضرورت مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌ها و به خصوص دو اطلاعیه صادر شده در مورد اصلاحات دفترچه‌های انتخاب رشته، گفت: به داوطلبان توصیه می‌شود به منظور انتخاب رشته بهینه از سامانه انتخاب رشته مجازی به نشانی https://sanjesh.org/fa-IR/sanjesh/۴۹۳۶/news/view/۱۴۵۹۱/۱۰۷۵۳ استفاده کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبان پس از انتخاب رشته و تأیید نهایی کدرشته‌های انتخابی، شماره ۱۵ رقمی به عنوان رسید انتخاب رشته دریافت می‌کنند و داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته کرده‌اند در صورت تمایل در فرصت باقیمانده می‌توانند نسبت به مشاهده و ویرایش فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی