تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
پس از سفری ۱۷ ساعته

«رئیسی» آفریقای جنوبی را ترک کرد

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور پس از سفر به ژوهانسبورگ و عضویت ایران در گروه «بریکس»، آفریقای جنوبی را به مقصد کشورمان ترک کرد.

کد خبر: ۱۵۴۷۵۴
۰۹:۰۹ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۲

.

دیدارنیوز: ابراهیم رئیسی آفریقای جنوبی را به مقصد کشورمان ترک کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس جمهور پس از سفری فشرده و پرکار و تحقق درخواست عضویت جمهوری اسلامی ایران در گروه "بریکس"، آفریقای جنوبی را به مقصد کشورمان ترک کرد.

سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه به وقت محلی، پس از شرکت و سخنرانی در پانزدهمین نشست "بریکس" در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی که با پذیرش عضویت کشورمان در این گروه مهم و قدرتمند بین‌المللی همراه بود، این کشور را به مقصد ایران ترک کرد.

رئیس جمهور در این سفر حدوداً ۱۷ ساعته، همچنین با روسای جمهور چین، برزیل، سنگال، تانزانیا و نخست وزیران هند و بنگلادش نیز دیدار و گفتگو کرد.

پذیرش عضویت رسمی جمهوری اسلامی ایران در سازمان منطقه‌ای مهم شانگ‌های و حالا گروه بریکس، در کنار تعمیق روابط با اتحادیه اقتصادی اوراسیا، فعال‌تر کردن همکاری‌ها با سازمان اکو و گسترش و تقویت روابط و همکاری‌ها با کشور‌های همسایه، همسو و دوست که افزایش قابل توجه مبادلات تجاری کشورمان را به دنبال داشته، در سایه سیاست خارجی جامع، متوازن و مبتنی بر همگرایی دولت سیزدهم حاصل شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی