تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

«پلنگ نر» با شلیک گلوله تلف شده است

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: علت تلف شدن پلنگ پیدا شده در میان زباله ها، اصابت گلوله از نوع چهار پاره و خون ریزی داخلی بوده است.

کد خبر: ۱۵۴۴۸۸
۱۹:۲۵ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۲

«پلنگ دنا» با گلوله کشته شده است

دیدارنیوز: اسلام جاودان خرد عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده، این پلنگ از پلنگ‌های شناسنامه دار مناطق حفاظت شده بوده که به عنوان شماره ۹ ثبت شده است.

وی بیان داشت: این پلنگ جنسیت نر داشته و بین ۷ تا ۹ سال سن دارد.

جاودان خرد با بیان اینکه معاینه بالینی لاشه در همان لحظات اولیه نشان می‌داد که خراشیدگی و سوراخ‌هایی بر روی لاشه وجود دارد، گفت: اعلام علت مرگ از روی احتمال و حدس و گمان کار دقیقی نبود و علت مرگ منوط به نظر قطعی دامپزشک بود که پس از کالبد شکافی مشخص شد که این پلنگ بر اثر شلیک گلوله تلف شده است.

وی افزود: در ۱۴ هزار هکتار از پارک ملی دنا ۱۹ قلاده پلنگ در سنوات گذشته شناسنامه دار شدند و با بررسی‌های بالینی لاشه و تطبیق خال‌های ثبت شده از ۱۹ قلاده پلنگ، هویت پلنگ تلف شده مشخص شد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی