تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دومین جشنواره ملی گویندگی مولانا؛ اختتامیه در جزیره کیش

دبیر جشنواره ملی گویندگی، اجرا و سخنوری مولانا، از برگزاری دومین دوره این رویداد ملی در تابستان و پاییز ۱۴۰۲ خبر داد.

کد خبر: ۱۵۳۸۱۰
۱۲:۱۵ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

دومین جشنواره ملی گویندگی مولانا برگزار می‌شود

دیدارنیوز: مریم حسین‌پور ضمن اعلام این خبر، گفت: دومین جشنواره ملی گویندگی، اجرا و سخنوری مولانا در ۳ بخش اصلی، جنبی، و کودک و نوجوان برگزار خواهد شد که بخش اصلی آن شامل فرآیند آموزش، رقابت و جایزه است و در بخش‌های گویندگی (دکلمه، نریشن تیزر، خبر، روایت داستان)، دوبله (فیلم – انیمیشن) و همچنین اجرا و سخنوری (اجرای صحنه‌ای و تلویزیونی – سخنرانی) برگزار خواهدشد. ضمن اینکه جلسات آموزشی با مربیان حوزه مربوطه، برگزاری ورکشاپ با حضور چهره‌های سرشناس حوزه گویندگی، دوبله و اجرا به همراه کارگاه‌های انتقال تجربه برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در بخش اصلی جشنواره، در کنار مربیان مرتبط با هنر صدا و اجرا که به‌عنوان تسهیلگر در کنار متقاضیان حضور دارند، ورکشاپ‌هایی با حضور چهره‌های شناخته شدۀ دوبله گویندگی و اجرا برگزار می‌شود. از چهره‌های این بخش می‌توان به محمدرضا علیمردانی، امیر علی نبویان، محمد بحرانی، پیمان طالبی، مژده لواسانی، علیرضا عسکریان و سعید شیخ زاده اشاره کرد.

دبیر دومین جشنواره ملی گویندگی، اجرا و سخنوری مولانا در مورد بخش جنبی جشنواره نیز بیان کرد: بخش جنبی که شامل فرایند رقابت و جایزه است، در ۴ بخش پادکست، نمایش صوتی، دوبله، و همچنین سایر تولیدات صوتی (دکلمه، تیزر و ...) برگزار می‌شود.

حسین‌پور به بخش کودک و نوجوان این جشنواره اشاره کرد و افزود: بخش کودک و نوجوان شامل دو قسمت آزاد (اجرا، دوبله، دکلمه) و شاهنامه خوانی، مثنوی خوانی (اجرا، گویندگی صوتی) است.

او تصریح کرد: جشنواره ملی گویندگی، اجرا و سخنوری مولانا مفتخر است که برای نخستین‌بار در کشور به‌عنوان یک رویداد مختص به هنر صدا و اجرا، برای آشنایی و نزدیکی نسل جدید فرزندان ایران زمین با ادبیات و شعر کهن فارسی، بخشی را ایجاد کرده تا کودکان و نوجوانان ضمن آشنایی با این مقوله ارزشمند، با خواندن و اجرای این اشعار، به پاسداری و زنده نگهداشتن میراثی گران‌بها و چند صد ساله بپردازند.

علاقه‌مندان در همه استان‌ها برای ثبت‌نام در دومین جشنواره ملی گویندگی، اجرا و سخنوری مولانا و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی molanafestival.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۲۱۰۹۴۶۷۱۶ تماس بگیرند. لازم به ذکر است که آیین اختتامیه این جشنواره، در پاییز ۱۴۰۲ به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

دومین جشنواره ملی گویندگی مولانا برگزار می‌شود

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی