تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
روزنامه‌نگاران خواستار برگزاری علنی دادگاه الهه محمدی و نیلوفر حامدی هستند

زیدآبادی خطاب به اژه‌ای؛ چه کسی در این کشور تصمیم می‌گیرد؟

احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی در مطلبی با عنوان «کدام مرکز تصمیم می‌گیرد؟»، درباره دادگاه دو خبرنگار بازداشت شده ایرانی در جریان ناآرامی‌های پس از درگذشت مهسا امینی نوشت: ممکن است آقای محسنی اژه‌ای به ما بگوید؛ چه کسی در این کشور تصمیم می‌گیرد و دستورات و فرامین از کدام مرکز صادر می‌شوند؟

کد خبر: ۱۵۳۱۸۴
۱۴:۰۸ - ۰۲ مرداد ۱۴۰۲

زیدآبادی:

دیدارنیوز: یک فعال سیاسی خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشت: چه کسی در این کشور تصمیم می‌گیرد و دستورات و فرامین از کدام مرکز صادر می‌شوند؟

زیدآبادی در صفحه اجتماعی خود نوشت: «در ماه‌های اخیر رئیس قوهٔ قضائیه چندین بار بر ضرورت علنی بودن دادگاه‌ها تأکید کرده و عموم روزنامه‌نگاران هم خواستار برگزاری علنی دادگاه الهه محمدی و نیلوفر حامدی شده‌اند.

با این حال، دادگاه این دو گزارشگر اجتماعی غیرعلنی برگزار می‌شود. ممکن است آقای محسنی اژه‌ای به ما بگوید؛ چه کسی در این کشور تصمیم می‌گیرد و دستورات و فرامین از کدام مرکز صادر می‌شوند؟

عجیب اینکه در مسئله‌ای بدین حد حیاتی، هیچ رنگی از شفافیت دیده نمی‌شود بعد عده‌ای با ادعای طرفداری از شفافیت، دنبال شفاف‌سازی رأی نمایندگان مجلس و مجمع به لوایح و طرح‌ها هستند!

با این وضع و با آن پیشینه شعبه رسیدگی‌کننده، چطور انتظار دارید که جامعهٔ روزنامه‌نگاری و افکار عمومی، روند رسیدگی به پروندهٔ این دو همکار را منصفانه بداند و رأی صادره را مطابق عدل و قانون قلمداد کند؟»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی