تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
معین الدین سعیدی، نماینده چابهار مطرح کرد

فریاد العطش مردم سیستان و بلوچستان برای مسوولان تبدیل به عادت شده!

معین الدین سعیدی، نماینده چابهار در مجلس با بیان اینکه فریاد العطش مردم سیستان و بلوچستان برای گوش مسئولان تبدیل به عادت شده است، می‌گوید روستای کلانی ۳ ماه است که آب ندارد.

کد خبر: ۱۵۳۰۸۳
۱۰:۰۸ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۲

فریاد العطش مردم سیستان و بلوچستان برای مسوولان تبدیل به عادت شده!

دیدارنیوز: عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فریاد العطش مردم سیستان و بلوچستان برای گوش مسئولان تبدیل به عادت شده است، گفت: روستای کلانی ۳ ماه است که آب ندارد.

معین الدین سعیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، یکم مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری در خصوص موضوع کمبود آب در استان سیستان و بلوچستان، عنوان کرد: روز‌های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شباهت‌های عجیبی با تشنگی مردمان استان سیستان و بلوچستان در بخش‌های سیستان و بلوچستان دارد.

به نقل از خانه ملت، نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ۳ ماه است که مردم روستای کلانی یک قطره آب هم دریافت نکردند و یک تانکر آب که قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در آنجا توزیع می‌شود که مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: فریاد العطش مردم به گوش مسئولان تبدیل به عادت شده است و از وزیر نیرو که انسان دغدغه مندی هستند تمنا دارم فکر عاجلی برای این وضعیت بی آبی استان سیستان و بلوچستان داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی